آخرین عناوین

دوشنبه 8 مرداد 1397-17:12 کد خبر:62216

انتقاد فرماندار بهشهر از عملکرد بانک ها:

برخی بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستاییان همکاری ندارند

فرماندار بهشهر با انتقاد از عدم همکاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائیان گفت: تاکنون تنها بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، هادی خنجری در جلسه شورای اداری اظهار داشت: از ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان سهم شهرستان بهشهر در بخش اشتغال روستایی تاکنون تنها یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان محقق شد.

وی اظهار داشت: برای این منظور به ۳۴ طرح اشتغال روستایی در بهشهر از ۱۷۷ طرح ارائه شده یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد اما برخی از بانک ها عملکرد مناسبی در بخش اشتغال و پرداخت تسهیلات ارائه ندادند و عملکرد خوبی نداشتند.

خنجری افزود: دولت تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال، نهضت و تحولی در حوزه اقتصاد روستاها صورت گیرد و باید زمینه اجرای این امر توسط مدیران و بانک ها فراهم شود.

این مسئول بیان داشت: دولت با همه توان برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف تلاش دارد و امیدواریم با ارائه تسهیلات به موقع بانکی در این بخش، موفقیت بیشتری حاصل شود و با رفع این موانع و کمک بانک ها برای ارائه تسهیلات، می توان به اشتغال بیش از ۹ میلیارد تومانی برای روستاییان در بهشهر امیدوار بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :