آخرین عناوین

سه شنبه 9 مرداد 1397-18:58 کد خبر:62229

هشدار استاندار مازندران به گران فروشان!

هیچ کس حق ندارد به دلایل خودساخته قیمت ها را افزایش دهد

استاندار مازندران هشدار داد : هیچ کس حق ندارد به دلایل خودساخته در عرضه کالا به مردم قیمت ها را افزایش دهد، به طور قطع با گران فروشی بشدت برخورد می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در حالی که جریان دشمنی به سمت تخریب باور مردم است ، متاسفانه برخی با اتخاذ تصمیمات خاص ، بی رحمانه به اقتصاد و پول ملی آسیب می زنند .

وی ادامه داد: در مقابله با جنگ اقتصادی که اتحاد ملی را هدف گرفته است تصمیم قاطعانه و اقدام بهنگام در پیشبرد درست امور می تواند تاثیر خود را بگذارد.

استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که ' دشمن ارزش پول ملی ما را نشانه گرفته است '، گفت: دشمن به دنبال ایجاد ابرتورم و جنجال در کشور است ولی با مدیریت واحد عرضه ، تقاضا و بازار و حفظ تعادل می توانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی افزود: کشور ما از نظر منابع و مصارف ارزی و تراز اقتصادی وضعیت مثبتی دارد و بدهی خارجی ندارد و به همین دلیل هم با توسعه صادرات غیر نفتی می توانیم از این بحران ها عبور کنیم .

مقام عالی دولت در مازندران تاکید کرد: با اقدامات بهنگام و یکپارچه نباید اجازه دهیم دلالان در زندگی مردم رخنه کنند و شکایت های مردمی باید بلادرنگ رسیدگی شود.

وی همچنین خواست که گروه نظارت و بازرسی به صورت متحد و هماهنگ در ساعت کار بازار حضور یابند و از دستگاه های نظارتی خواست تا با تجهیز بازرسان ، قدرت آنها را در برخورد با متخلفان افزایش دهد.

اسلامی هشدار داد: هیچ کس حق ندارد به دلایل خودساخته در عرضه کالا به مردم قیمت ها را افزایش دهد و به طور قطع با گران فروشی بشدت برخورد می شود.

وی به خرید تضمینی برنج از کشاورزان توسط اداره غله مازندران اشاره کرد و افزود : برنجکاران با استقبال از این خدمت دولت، محصول خود را به بهای کم به دلالان نفروشند.

اسلامی با بیان این که ضرورت دارد برای رونق تولید و اشتغال مازندرانی ها همه محصول داخلی مصرف کنند ، گفت: ادارات استان تلاش کنند چای، برنج و محصولات مازندرانی بخرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :