آخرین عناوین

چهارشنبه 10 مرداد 1397-13:2 کد خبر:62245

رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد:

شهرداری و بانک‌ها از روشن کردن لامپ‌های اضافی خودداری کنند

روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران گفت : اگر در ساعت غیر اداری وسایل سرمایشی یا لامپ‌های غیر ضروری موسسات و بانک‌ها روشن باشد با آن‌ها برخورد شود.


به گزارش خزرتیترخبر،سیروس کرامتی رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران گفت: امسال به خاطر خشکسالی بیش از حد برخی از نیروگاه‌های برق‌آبی به میزان تولید کمتر از ۵۰ درصد رسیدند و مصرف برق به خاطر افزایش گرما بیش از تولید بوده که همین امر موجب قطعی برق در سراسر کشور شده است.

وی درخصوص زمان بندی قطع برق مشترکان اظهارداشت:قبل از قطع برق اطلاع رسانی‌ها در سایت شرکت توزیع برق مازندران انجام می‌شود ولی در دو روز گذشته شاهد قطعی خارج از برنامه به خاطر فولباری خطوط ۶۳ و ۲۳۰ در منطقه فریدونکنار و آمل بوده ایم که منجر به خاموشی‌های متعددی شد.

کرامتی تصریح کرد:بیشترین مصرف برق در مازندران به خاطر وجود شهرک‌های صنعتی و مشترکان زیاد در آمل است.

وی افزود: فریدونکنار و بابلسر از مناطقی است که تخلفات زیادی در زمینه انشعابات برق صورت می‌گیرد که اداره امور توزیع برق با جدیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کرامتی درخصوص روشنایی معابر گفت:با فرارسیدن فصل تابستان و به علت کمبود برق مکاتباتی با شهرداری‌ها صورت گرفت تا از روشن کردن لامپ‌های اضافی در میادین و خیابان های شهر خودداری کنند و همچنین بازدید و نظارت از موسسات و بانک‌ها صورت می‌گیرد که اگر در ساعت غیر اداری وسایل سرمایشی یا لامپ‌های غیر ضروری روشن باشد با آن‌ها برخورد شود.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به مبلغ طلبکاری این شرکت از مشترکان گفت: مبلغی در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بدهی از مشترکان به شرکت توزیع برق مازندران هنوز پرداخت نشده که حدود ۵۰ میلیارد تومان از این بدهی‌ها مربوط به سازمان‌ها مانند آب و فاضلاب، نیروهای مسلح و مراکز حساس و شرکت‌های صنعتی مانند نساجی، بابکان و همچنین حدود ۵۷ میلیارد تومان بدهی مشترکان خانگی است که بیشترین بدهی مربوط به شهر آمل با ۲۱۶ هزار مشترک است،که با پرداخت این مبالغ می‌توان در پایداری شبکه‌های توزیع برق و اقدامات توسعه‌ای گام اساسی برداشت.

کرامتی از تمام مردم مازندران، ادارت، بانک‌ها، صنایع که با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته اند قدردانی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :