آخرین عناوین

چهارشنبه 10 مرداد 1397-17:15 کد خبر:62247

وی افزود: در اوقات فراغت با باشگاها، سالن‌ها و استخرها باید مبلغ تعیین‌شده را از ورزشکاران دریافت ک

جوانگرایی در ادارات ورزش و جوانان مازندران/برخورد با باشگاه‌های گران‌جان

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:باشگاها و استخرها باید مبلغ تعیین‌شده را دریافت کنند، اگر امکانات گران در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، دستگاه ورزش برخورد خواهد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در نشست خبری در خانه جوانان اظهار داشت: ۴۰ پروژه ورزشی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت داشتند در فجر ۴۰ افتتاح خواهند شد.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت خانه جوان مازندران، نوید احداث حدود سه خانه جوان در سطح استان را خبر داد و افزود: جوانان باید دیده شوند و هدف دولت و وزارت ورزش حمایت از جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: کارگروهای فراوانی فعال شدند و با ایجاد گروه‌های تعاونی تسهیلات خوبی را بانک‌های عامل در اختیار این جوانان قرار می‌دهند.

این مسئول با اعلام اینکه وزارت ورزش در بحث ازدواج وام‌های مناسبی را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد، بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با صندوق امید کارآفرینی داریم؛ حوزه جوانان ما آمادگی دارد جوانان را معرفی به بانک‌های عامل (رسالت و کارآفرین ) برای اخذ وام با بهره ۴ درصد کند.

حسین‌زادگان عنوان کرد: در بحث اوقات فراغت در روستاها باید دستگاهای دیگری مثل آموزش و پرورش، ارشاد و دیگر ادارت پای کار بیایند تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم.

وی در خصوص مصوبات موجود تصریح کرد: ۱۵۷ مصوبه در حوزه جوانان داشتیم که ۶۳ مصوبه تحقق یافت و در حال پیگیری و انجام مصوبات دیگر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از جوانگرایی در ادارات ورزش و جوانان خبر داد و یادآور شد: تا روزهای آینده خبرهای خوشی در جوانگرایی یک یا دو مدیر ادارات شهرستان خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: مظلومیت حوزه جوانان در سایه ورزش را تأیید می‌کنم، واقعاً با توجه به کمبودهای ورزش و بحث قهرمانی، کمتر به حوزه جوانان پرداخته می‌شود، این مشکل ادارات کل نیست و باید این موضوع در بحث ملی حل شود.

حسین‌زادگان با اشاره به این موضوع که در حوزه اشتغال شهری اتفاقات خوبی افتاده است، اضافه کرد: استاندار مازندران به ما ابلاغ کرده تا طرح‌ها در بحث اشتغال‌زایی و کارآفرینی به‌وسیله اهدای وام مورد حمایت قرار گیرند که متأسفانه جوانان پیگیر نیستند و بیشتر در زمینه اشتغال دولتی تمرکز می‌کنند.

وی افزود: در اوقات فراغت  با باشگاها، سالن‌ها و استخرها باید مبلغ تعیین‌شده را از ورزشکاران دریافت کنند، خاطرنشان کرد: اگر امکانات، گران در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، قطعاً دستگاه ورزش برخورد خواهد کرد و باید طبق تعرفه‌های تعیین‌شده عمل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: ورزشکاران در بحث بیمه صندوق حمایتی دارند که ظاهراً خوب نیست که باید اقداماتی صورت بگیرد تا بیمه و مسکن جوانان حل شود.

این مسئول در پایان گفت: ورزشکاران المپیکی و جهانی تا حدودی وضعیت حمایتی بهتری دارند ولی قهرمانان تورنمنت، اوپن و تورها متأسفانه از حمایت کمتری برخوردار می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :