آخرین عناوین

پنجشنبه 11 مرداد 1397-17:16 کد خبر:62261

مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد:

هشدار نسبت به وقوع سیلاب در سوادکوه و کیاسر

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به رگبار شدید باران در ارتفاعات سوادکوه و کیاسر نسبت به احتمال وقوع سیل در این مناطق هشدار داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،علی اصغر احمدی با بیان اینکه شاهد رگبار شدید باران در ارتفاعات سوادکوه از جمله خطیرکوه هستیم اظهار داشت: هشدارهای لازم درباره احتمال وقوع سیلاب در این منطقه و مناطق کوهستانی استان شده است.

وی با عنوان اینکه حدود یکساعت قبل نیز در منطقه بلده نور شاهد بارندگی شدید باران بودیم اظهار داشت: خوشبختانه این بارندگی خسارتی نداشته است.

احمدی ادامه داد: دستگاه های امدادی و خدماتی برای پیشگیری از وقوع سیلاب احتمالی به حالت آماده باش درآمده اند و هم اینک شاهد بارندگی شدید در کیاسر و سوادکوه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران همچنین با اشاره به روند افزایش دما در استان گفت: افزایش دما منجر به آتش سوزی های سطحی در عرصه های طبیعی استان شده است.

براساس این گزارش،با وجود گرمای هوا، از منطقه کوهستانی خطیرکوه در جنوب شرقی پل سفید خبر رسیده که بارش شدید باران باعث سیل گرفتگی و ایجاد خسارت در منطقه شده است.

ستاد مدیریت بحران سوادکوه فعال شده و گفته می شود از خشک دره ملرد به سمت شرکت فلورین مسدود است.

یکی از اهالی منطقه گفت: باران شدید از بعد از ظهر امروز از سمت چاشم، خطیرکوه و ملرد آغاز شده و وقوع سیل در این مناطق موجب مسدود شدن ۵۰۰ متر از جاده خشک دره ملرد به سمت شرکت فلورین شده است.

وی افزود: باران همچنان در حال باریدن و سیل به سمت مناطق پایین دست در حال حرکت است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :