آخرین عناوین

شنبه 13 مرداد 1397-8:47 کد خبر:62292

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران اعلام کرد:

قیمت مرغ و تخم‌مرغ به پرواز درآمد/ تأثیر نوسانات بر بازار مرغ و تخم‌مرغ

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران گفت: قیمت مرغ درحال حاضر به 10 هزار تومان و قیمت تخم‌مرغ به شانه‌ای 17 هزار رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،کامران هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت بازار مرغ و تخم‌مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ که از روزهای گذشته در حال افزایش بود طی دو روز گذشته ثابت شد.

وی افزود: درحال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 600، قیمت مرغ گرم کشتار روز در توزیع بیش از 9 هزار و در سطح عرضه 10 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران تصریح کرد: دلیل بالا رفتن قیمت مرغ، افزایش قیمت نهاده‌ها باتوجه به نوسانات دلار و مشکلات حمل ‌و نقل بوده و گرمای هوا و تلفات برخی از واحدهای مرغداری باتوجه قطعی‌های برق مزید بر علت شده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره قیمت تخم‌مرغ، گفت: همچنین قیمت تخم‌مرغ نیز شانه‌ای 12 هزار تومان بوده که درحال حاضر در سطح عرضه به شانه‌ای 16 هزار و در سطح خرده به شانه‌ای 17 هزار تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است این تغییرات و نوسانات قیمتی ادامه داشته باشد.

براساس بررسی‌ها نوسانات قیمت مرغ و تخم‌مرغ به یک‌باره نبوده ولی به‌تدریج و در طول حدود دو ماه اخیر اتفاق افتاده است، به‌طوری‌که قیمت امروز مرغ از 6 هزار تومان در ماه‌های گذشته به 10 هزار و تخم‌مرغ‌ از شانه‌ای 12 به 17 هزار تومان رسیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :