آخرین عناوین

شنبه 11 مرداد 1393-9:12 کد خبر:623

شهردار ساری:

تلاشمان اينست كه پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداري برسد

شهردار ساری گفت:تلاشمان اينست كه پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداري برسد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداري ساري، مهدي عبوري درحاشيه بازديد از پروژه هاي عمراني در تعطيلات عيد سعيد فطرطي گفتگويي با خبرنگار مركز رسانه شهرداري ساري ضمن تبريك فرارسيدن اين ايام خجسته گفت:در ماه گذشته و همزمان با ماه مبارك رمضان همكارانم در شهرداري ساري با اهتمام بيشتري مشغول به خدمت رساني به شهروندان بودند تا بتوانيم در زمانبندي معين شده پروژه ها را به بهره برداري برسانيم.

شهردارساري افزود: با بهره برداري از پروژه هاي 12گانه شهرداري ،مي توان شاهد پيشرفت روزافزون ساري نسبت به ساير مراكز استانها بود وي پروژه پل تا پل در حاشيه رودخانه تجن را در همين پيوند اعلام كرد و خاطر نشان ساخت: با بهره برداري از اين پروژه ساري به بزرگترين قطب گردشگري شمال كشور تبديل خواهد شد.

وي ادامه داد: ما با درنظر گرفتن چندين ميانگذر در سطح شهر اميدواريم بتوانيم ازبار ترافيكي ساري بكاهيم  و با افتتاح كمربندي شمالي آرزوي 38 ساله همشهريان را جامع عمل بپوشانيم.

عبوري در پايان ضمن قدرداني از زحمات كاركنان شهرداري ساري يادآورشد:من و همكارانم در مجموعه شهرداري ساري با جديت كامل اميدواريم بتوانيم در موعد مقرر با بهره برداري از پروژه ها سهم بسزايي در پيشرفت و آباداني هرچه بيشتر و بهتر ساري داشته باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :