آخرین عناوین

جمعه 19 مرداد 1397-21:13 کد خبر:62388

وقتی سودای گنج به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود:

قربانیان حفاری غیرمجاز در ارطه قائم‌شهر ۳ نفر بودند/انتقال اجساد به پزشکی قانونی

این بار حفاری غیرمجاز در مازندران و در یکی از روستاهای شهر ارطه قربانی گرفت که هنوز از تعداد دقیق آنها اطلاعاتی در دست نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سودای به ‌دست آوردن گنج و پول بیشتر چندسالی است که رواج پیدا کرده وهرساله قربانیان زیادی را به کام مرگ می‌برد.

این بار حفاری غیرمجاز در مازندران و در یکی از روستاهای شهر ارطه قربانی گرفت که هنوز از تعداد دقیق آنها اطلاعاتی در دست نیست.

در نخستین ساعات صبح امروز، این حفاری غیرمجاز رخ داد و تا کنون جسد سه تن توسط نیروهای امدادی از عمق 20 متری بیرون آورده شد و احتمال می‌دهند که هنوز تعداد دیگری در زیر خاک مدفون شده باشند.

پنج نیروی عملیاتی از سازمان آتش‌نشانی به محل حفاری اعزام شد تا هر چه سریع‌تر دیگر اجساد بیرون آورده شوند.

قربانیان حفاری غیرمجاز در ارطه ۳ نفر بودند

حبیب الله قاسمی شهردار ارطه قائم‌شهر نیز به پایان کار درآوردن اجساد حفاری غیرمجاز اشاره و اظهار کرد: ظهر امروز کار جستجوی اجساد به پایان رسید و سه نفر از قربانیان از عمق زمین بیرون کشیده شدند.

وی افزود: این افراد شب گذشته در یکی از مناطق روستای ارطه به نام افراتخت شروع به حفاری غیرمجاز کردند و ۱۰ متر به عمق زمین رفتند و حدود هشت متر بصورت طولی و دوباره چند متر در عمق حفاری کردند.

قاسمی تصریح کرد: کشته شدگان از شب گذشته کار را شروع کردند و اهالی با دیدن خودرو در محل حفاری مشکوک شده و اطلاع‌رسانی کردند.

شهردار ارطه قائم‌شهر با بیان اینکه بلافاصله بعد از باخبر شدن از حادثه، همکاران ما در شهرداری ارطه برای درآوردن اجساد دست به کار شدند، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب تا ۴:۳۰ دقیقه صبح جمعه مشغول بیرون کشیدن آنان شدند که موفق شدند دو جسد را بیرون بیاورند و بعد از تلاش چند ساعته، نیروهای امدادی از قائم‌شهر برای کمک به محل اعزام شدند.

وی در پایان گفت: کار کشف اجساد به پایان رسید و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی شهرستان قائم‌شهر فرستاده شدند.

براساس این گزارش، متوفیان همگی از اهالی بومی ارطه به نام‌های م.ف، ر.ف و س. ب بوده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :