آخرین عناوین

شنبه 20 مرداد 1397-9:7 کد خبر:62394

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه اعلام کرد:

نکارود خشک نمی شود/ اجرای درست بسته ارزی جدید

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نکارود خشک نخواهد شد و آب مشروب شده از این سد برای مصارف کشاورزی و شرب شرق مازندران است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، علی محمد شاعری جمعه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: ۲۰ درصد آب شد گلورد برای مصارف شرب سه شهرستان شرق مازندران و ۸۰ درصد برای بخش کشاورزی شرق استان است که آب کشاورزی جاری شده از سد گلورد، متعلق به کشاورزان حق آبه بر مسیر نکا رود است.

وی اظهار کرد:۲۰ درصد آب شرب مشروب شده از سد گلورد متعلق به شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران و محل احداث تصفیه خانه در اختیار و عهده وزارت نیرو است.

شاعری با اعلام اینکه احداث تصفیه خانه آب شرب سد گلورد باید با دقت و قوت اجرایی شود؛ گفت: تلاش داریم تا هرچه سریعتر با ملاحظات این پروژه را احداث کنیم تا با جذب به موقع اعتبارات از بازگشت اعتبارات به خزانه جلوگیری شود.

وی یادآور شد: وجود برخی اختلافات نباید ما را از ادامه راه بازداشته و موجب شود تا اعتبارات به خزانه برگشت داده شود و لذا باید وحدت و انسجام در این بخش، بیش از همیشه حفظ شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی خاطر نشان کرد: نابسامانی و مشکلات اقتصادی امروز ما نه به دلیل شورش خیابانی سال گذشته و نه به دلیل تحریم های اقتصادی کشورهای خارجی است؛ بلکه علت اصلی ضعف مدیریت داخلی است.

شاعری بیان داشت: نابسامانی ها نتیجه بی تدبیری و بی برنامگی تیم اقتصادی دولت است که برنامه ریزی مناسب برای مقابله با جنگ روانی دشمن در این جنگ اقتصادی را نداشتند و اگر اکنون بسته ارزی جدید به درستی اجرا شود؛ از شرایط موجود عبور خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی دولت ضعیف است و دولتمردان باید با واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی دولت به بخش خصوصی، متعادل کردن نرخ سود بانک ها و مدیریت نقدینگی بازار و هدایت به سمت رونق اقتصادی، چالش را کنترل کرده و تدبیر کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق مازندران از برخی محرومیت ها از دوران گذشته تاکنون رنج می برد و تلاش های فراوانی برای رفع این مشکلات انجام شده است و با همکاری دستگاه های دولتی و اجرایی، طرح های توسعه ای شرق مازندران شتاب می گیرد.

شاعری افزود: هدف اصلی ما رساندن شاخص های مختلف توسعه شرق مازندران به میانگین برخورداری استان است که در این بخش با تزریق اعتبارات مناسب و به موقع، برنامه ریزی، همراهی و همکاری و وحدت می توان به توسعه و آینده ای روشن امیدوار بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :