آخرین عناوین

شنبه 20 مرداد 1397-10:55 کد خبر:62400

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

دوران ماه‌عسل «اسلامی» در مازندران تمام شده /مدیران ناکارآمد باید تغییر کنند

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اعلام اینکه دوران ماه عسل استاندار مازندران به اتمام رسیده است، گفت: از این به بعد باید شاهد تصمیم‌گیری‌های بزرگ برای توسعه استان باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، علی‌محمد شاعری صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شرق استان که در شهرستان گلوگاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار باشد منطقه آزاد به مازندران بدهند منطقه آزاد بهشهر در اولویت است.

وی با اعلام اینکه افق و چشم‌انداز 10 ساله برای توسعه شرق استان مازندران ترسیم شد، تصریح کرد: تا سال 1404 باید به این آرمان دسترسی پیدا کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تاخیر به وجود آمده برای معرفی منطقه آزاد در استان، گفت: دو نفر در استان مزاحم و اجازه ندادند که امیرآباد به عنوان منطقه آزاد معرفی شود و حتی در رسانه‌ها این موضوع را مطرح کردند.

این مسئول با اعلام اینکه ۱۰ بار به جهانگیری و رئیس جمهور گفتم‌ با اجرای این طرح هزاران شغل ایجاد می‌شود، گفت: با وجود تایید کارشناسان هنوز دولت در معرفی آن با تردید مواجه هست، اما مردم استان مازندران بدانند که امیرآباد به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی می‌شود.

شاعری با اعلام اینکه هدفم از حضور در مجلس خدمت به مردم بوده است، افزود: درگیر و دارهای سیاسی از کمربندی عبور می‌کنیم فعالیت در حوزه سیاسی مربوط به آدم‌های بیکار هست، دیدگاه سیاسی من ولایی و انقلابی است اما با فرماندار اصلاح‌طلب کار می‌کنم، در کنار همه این مباحث تداوم فعالیت مدیر ناکارآمد را نمی‌پذیرم و آن را تغییر می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: در مباحث سیاسی رفتار بی‌طرفانه دارم اما برخورد و رفتار منصفانه با دولت دارم و برای منافع مردم طرح سئوال رئیس جمهور را هم امضا می‌زنم.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با فعالیت و عملکرد استاندار مازندران، افزود: وعده‌های استاندار را مردم باید لمس کنند، دوران ماه عسل اسلامی در مازندران به اتمام رسیده است، در این مدت باید شناخت کافی از مازندران کسب کرده باشد، استاندار باید نرخ بیکاری را در استان کاهش دهد، منطقه آزاد را تعیین تکلیف کند،تا الان کار محوری بزرگی در استان ندیدم که اتفاق بیافتد بالاخره از دودکش استانداری باید دودی دیده شود.

این مسئول اضافه کرد: تصمیمات بزرگ در‌مازندران گرفته شود کار بررسی حقوقی‌اش تمام شده توپ منطقه آزاد نباید در زمین نماینده قرار گیرد و دولت از کسی جز خدا نترسد و برای معرفی منطقه آزاد تردیدی نداشته باشد.

شاعری با اعلام اینکه استاندار زمانی می‌تواند اعلام کند که موفق هست که پنج کار محوری که در استان انجام داده را نام ببرد،افزود: استاندار باید کارهای ماندگار و متناسب با پشرفت توسعه در استان را انجام دهد،سطح انتخاب خودشان در انتخاب رئیس جمهور و شورا بالا ببرند کسی که برای اجرای پست مجلس نباید رای بگیرد.

وی در ارتباط با کمکی که مردم در انتخابات می‌توانند انجام دهند، گفت: مردم در انتخابات مستقل باشند،افراد دارای صلاحیت را به مجلس بفرستند، بنده شاهد هستم در هر نقطه که دولت نماینده مجلس را انتخاب کرده است، هیچ اقدام اساسی برای مردم منطقه انجام نشده است، نماینده‌های که توسط دولت انتخاب شده‌اند تنها به دنبال شام سیاسی دولت هستند، نماینده‌ای که با پول دولت وارد مجلس شده نمی‌تواند، وزیر را استیضاح کند، بنده در هیچ حزبی را نمی‌زنم و میهمانی کسی نمی‌روم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :