آخرین عناوین

يکشنبه 21 مرداد 1397-12:49 کد خبر:62417

انتقاد نماینده مردم نوشهر، چالوس در مجلس:

استاندار مازندران درباره منطقه آزاد اقتصادی احساسی عمل کرد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه استاندار در زمینه معرفی مناطق اقتصادی احساسی عمل کرده، خواستار بازنگری در مصوبه شورای برنامه ریزی استان شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، قاسم احمدی پیش ازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران درباره مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که از سوی شورای برنامه ریزی و توسعه مصوب شده ، گفت: در این شورا مناطقی مثل نور، محمودآباد، رامسر، نوشهر و غیره به عنوان منطقه اقتصادی درنظر گرفته شده درحالی که این مصوبه نیازمند بازنگری است.

وی اظهار داشت: از استاندار انتظار نداشتم درباره مناطق آزاد احساسی عمل کند زیرا بحث منطقه آزاد در مجلس بسته شد و کمیسیون این طرح را به صحن علنی فرستاد.

وی با اظهار اینکه با شعور مردم غرب استان بازی نشود گفت: ما سال های سال امتیاز منطقه ویژه اقتصادی را داریم و از امتیاز آن استفاده می کنیم.

احمدی همچنین از برخی نمایندگان مجلس در مازندران نیز گلایه کرد و از آنان خواست تا اظهارات منطقی داشته باشند، گفت: باید به صورت تساوی استان دیده شود و تا زمانی که نگاه به غرب استان مازندران چنین باشد مردم به دنبال استانی جدید هستند.

وی از نمایندگان استان خواست تا در شورای برنامه ریزی و توسعه نگاه عالانه و عدالت محور داشته باشند گفت: از استاندار تقاضا دارم تا سریعا نسبت به بازنگری موضوع اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه مازندران شرایط لازم برای سه منطقه آزاد و اقتصادی دارد گفت: نوشهر و چالوس به عنوان منطقه آزاد گردشگری، بابلسر و فریدونکنار به عنوان منطقه اقتصادی و بندر امیرآباد به عنوان منطقه تجاری درنظر گرفته شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :