آخرین عناوین

شنبه 27 مرداد 1397-16:49 کد خبر:62511

فرماندار عباس آباد خبر داد:

شورای شهر سلمانشهر منحل شد

به دنبال اعتراض جمعی از مردم و کاندیداهای شورای شهر مبنی بر انجام تخلف، پس از گذشت یک سال دفتر شورای شهر سلمانشهر پلمپ و این شورا منحل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،به دنبال اعتراضی جمعی از مردم و کاندیداهای شورای شهر مبنی بر انجام تخلف و هزینه در انتخابات شورای شهر و پیگیری مستمر از نهادهای نظارتی پس از گذشت یکسال دفتر شورای شهر پلمپ شد.

براساس این گزارش،حق الله کثیری فرماندار عباس آباد درباره انحلال شورای اسلامی سلمانشهر گفت: در پی درخواست فرمانداری عباس آباد مبنی بر رسیدگی به قصور وظایف شورایی اعضای شورای اسلامی سلمانشهر طی یکسال گذشته از جمله انتخاب شهردار، این موضوع در دستور کار هئیت حل اختلاف شورای استان  قرار گرفت.

کثیری افزود:پس از بررسی های لازم مدت ۱۰ روز به شورای اسلامی سلمانشهر برای انتخاب شهردار فرصت داده شد اما این شورا بازهم نتوانست به ابتدایی ترین وظیفه خویش عمل کند.

فرماندار عباس آباد اضافه کرد: بر این اساس با پیشنهاد شورای اسلامی استان ، مراتب در دستور کار هئیت حل اختلاف مرکزی قرار گرفت و پس از رای هئیت حل اختلاف مرکزی و ابلاغ ان به وزارت کشور و استانداری مازندران ، شورای اسلامی سلمانشهر منحل شد.

کثیری اظهار داشت:بر اساس قانون تا انتخابات آینده شوراهای اسلامی، استاندار مازندران قائم مقام شورای اسلامی سلمانشهر است.

وی آموزش شوراها و یادگیری رفتار جمعی را حلقه مفقوده بیشتر شوراها دانست و خاطر نشان کرد: بازنگری و اصلاح قانون شوراها و نظارت دقیق و بدون اغماض و رسیدگی به تخلفات آنها می تواند این دست از مشکلات شورایی را کاهش دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :