آخرین عناوین

شنبه 3 شهريور 1397-9:2 کد خبر:62625

هردم از این باغ بری می رسد:

بی‌توجه‌ای مدیرعامل شرکت گاز مازندران به ابلاغیه وزیر نفت! /مستندات

یک منبع موثق با ارسال مدارکی، از بی توجه ای مدیرعامل شرکت گاز مازندران به ابلاغیه وزیر نفت در راستای صرفه جوئی منابع مالی خبر داده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، یک منبع موثق و از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی روحانی ، با ارسال مدارکی از بی توجه ای مدیرعامل شرکت گاز مازندران به ابلاغیه وزیر نفت در راستای صرفه جوئی منابع مالی خبر داده است.

براساس این گزارش ، بیژن نامدار زنگنه ، در راستای اجرای سیاست های دولت برای صرفه جوئی و کاهش هزینه ها ، ابلاغیه ای به تاریخ 2 مرداد 97 ، به تمامی شرکت های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت ، موسسات و واحدهای مستقل ستادی و صندوق های بازنشستگی صادر کرد.

وزیر نفت در این نامه آورده است : هزینه کرد برای خرید اقلامی برای پذیرایی در جلسات مانند میوه ، آجیل ، انواع شیرینی ، شکلات ، آبمیوه و نظایر آن به هر عنوان ممنوع می باشد.

همچنین زنگنه تاکید کرد: هرگونه پرداخت از منابع شرکت برای خرید گل و تهیه بسته های هدیه ممنوع می باشد، در بند 3 این ابلاغیه آمده است: هر نوع هزینه کرد برای همایش ها ، سمینارها ، کنفرانس ها ، نمایشگاه ها ، جوایز تعالی و عناوین مشابه ممنوع است .

نامه وزیر در صورتی در تاریخ 2 مرداد 97 به سازمان های تابعه ابلاغ شده است که شرکت گاز مازندران در تاریخ 15 مرداد 97 در یکی از هتل های استان ، اقدام به برگزاری همایش طب کار و بیماری های شغلی کرده است و طبق فاکتور ارسالی محل برگزاری همایش ، مبلغ 195913016 ریال یعنی حدود بیست میلیون تومان فقط در همان محل هزینه شده است.

نامه هماهنگی از سوی مدیرعامل شرکت گاز ، 8 مرداد 97 یعنی 6 روز بعد از بخشنامه وزارتخانه ، به هتل میزبان ارسال شده بود.

خبر مربوطه در سایت شرکت گاز مازندران

همچنین تخلفات دیگری نیز بر اساس ابلاغیه وزیر نفت انجام شده است که بنا به درخواست ارسال کننده مدارک ، فعلاً از انتشار آنها خودداری شده و مستندات تنها در اختیار وزارت نفت و نهادهای نظارتی قرار داده خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که ، در نامه وزیر آمده است ، در صورت اثبات تخلف ، مدیرعامل شرکت متخلف و دیگر مسئولان مرتبط با تخلف بلافاصله عزل ، از خدمت معلق و به هیات تخلفات معرفی خواهند شد.

اکنون باید منتظر بمانیم و واکنش وزارت نفت را در برابر این موضوع مشاهده کنیم.

آیا زنگنه بر روی ابلاغیه خودش ، تاکید خواهد داشت یا خیر !؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :