آخرین عناوین

يکشنبه 4 شهريور 1397-17:46 کد خبر:62656

با اعلام آخرین خبر ها در گفتگوی شمال نیوز با سخنگوی شورا :

تکلیف هیئت رئیسه شورای بهشهر هم مشخص شد/ فخاریان رئیس شد

در یکی از شهرهای مهم استان، تکلیف انتخاب هیئت رئیسه سال دوم از شورای پنجم آن بالاخره پس از تاخیر در برگزاری نشست اعضا مشخص شد.


به گزارش خزر تیتر خبر و به نقل از شمال نیوز: یکی از شهرهای مهم استان که تکلیف انتخاب هیئت رئیسه سال دوم از شورای پنجم آن بالاخره پس از تاخیر در برگزاری نشست اعضا مشخص شد شورای اسلامی بهشهر است .

اعظم السادات حسینی، عضو شورای اسلامی بهشهر در خصوص ترکیب هیئت رئیسه جدید گفت : علي اكبر فخاريان با ٦ راى دربرابر عباس عسگريان با يك راى ، رييس شورا و عليرضا كوچكى با ٤ راى نائب رييس و اعظم السادات حسيني كوهستانى با ٦ راى دبير اول و سخنگوی شورا و اسفنديار اسدي با ٥ راى دبير دوم  در سال دوم شورای پنجم بهشهر شدند .

سخنگوی شورای بهشهر، اختلاف نظر جزو لاينفك كار تيمي و شورايي دانست و افزود: گرچه اين جلسه نيز با حواشي خاص خود همراه بود اما اعضاى شوراى بهشهر اثبات كردند چنانچه تضارب افكار در مسير درست خود هدايت شود باعث رشد و پويايي ميگردد چيزي كه همكاران من در انتخابات برگزار شده با نقاط اشتراك حداكثرى با توجه به آراى اخذ شده به تصوير كشيدند.

حسینی در تشریح فضای جلسه فوق اعلام کرد : در پايان این جلسه آقاى فخاريان ضمن تقدير از آقاي كوچكى كه يكسال بار مسئوليت را به دوش كشيدند؛ از حسن اعتماد همكاران خود تشكر كرد و خواهان همراهي وهمدلي وكمك به هيات رييسه در مسير پيش رو جهت تامين خواسته هاى شهروندان و ساماندهي امور شهرى وشهردارى گرديد كه با تاييد وتعهد اعضاى شورا و ذكر صلوات جلسه خاتمه يافت .

گفتنی است در این جلسه نماینده فرماندار بهشهر نیز حضور داشت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :