آخرین عناوین

يکشنبه 4 شهريور 1397-19:58 کد خبر:62659

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری محتکر 7.7 میلیاردی مواد غذایی در نکا

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی مواد غذایی احتکار شده در شهرستان نکا خبر داد.


حسن مفخمی‌شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی و خشکبار توسط فردی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی  آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت، در بازرسی از محل مورد نظر انواع خشکبار و مواد غذایی شامل 270 بسته خرما، 12 تن عدس کانادایی و 80 تن برنج کشف کردند.

این مسئول ارزش کالاهای کشف شده را 7 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: پس از پلمپ محل نگهداری کالاهای احتکار شده فرد محتکر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

مفخمی‌شهرستانی با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقتصادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می‌شود.

وی به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :