آخرین عناوین

يکشنبه 4 شهريور 1397-21:49 کد خبر:62663

شهردار آمل تایید کرد:

تصمیم دادستان آمل در مورد بسته شدن کشتارگاه سنتی کاملا درست است

شهردار آمل گفت: هزینه برای کشتارگاه سنتی آمل بیت المالی بود که بیهوده انجام می‌شد و از بسته شدن این کشتارگاه استقبال می‌کنیم، تصمیم دادستان آمل کاملا درست است.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از بلاغ، احمد امیرسلیمانی با بیان اینکه از بسته شدن کشتارگاه سنتی آمل استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: تصمیم دادستان آمل کاملا درست است و به قانون احترام می‌گذاریم.

وی با اشاره به خرید زمینی با ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت کشتارگاه صنعتی در آمل، گفت: مجوز و پروانه اولیه بابت احداث کشتارگاه صنعتی در آمل برای شهرداری صادر شده است.

شهردار آمل با اشاره به اینکه پس از بسته شدن کشتارگاه سنتی، گوشت از کشتارگاه‌های شهرهای اطراف تامین می‌شود، تصریح کرد: یکی از توزیع کنندگان گوشت که در میزان بالا گوشت در شهر توزیع می‌کرد و کلیه کشتارهای خود را به شهرهای مجاور برده از شرایط برخی کشتارگاه‌ها اعلام رضایت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت کشتارگاه‌های صنعتی شهرهای حومه آمل پاسخگوی نیاز میزان گوشت آمل است، ادامه داد: این روش منطقی به نظر می‌رسد تا گوشت سالم به دست مصرف کنندگان در آمل برسانیم.

امیرسلیمانی با عنوان اینکه باید بپذیریم کشتارگاه سنتی در آمل و هزینه کردن برای آن جوابگوی این شهرستان نیست، گفت: هزینه کردن بیت المالی بود که بیهوده انجام می‌شد.

وی در پایان گفت: جانمایی کشتارگاه سنتی مربوط به 40 سال پیش که آن زمان در بافت شهر نبود اما اکنون هست.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :