آخرین عناوین

دوشنبه 5 شهريور 1397-10:18 کد خبر:62675

تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری با رویکرد جوانگرایی:

آغاز تغییرات گسترده در سطح مدیریتی شهرداری ساری

در احکام جداگانه ای از سوی شهردار ساری، شهرداران مناطق سه گانه ساری و مدیرعامل جدید سازمان عمران منصوب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح امروز در جلسات جداگانه ای که با حضور حمیدفرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری، محبوب معاون فرهنگی اجتماعی، خواجوندی رییس امور اداری، محمدی کیادهی مشاور شهردار، رضازاده مدیرروابط عمومی شهرداری مرکز استان و کافی رییس حراست شهرداری در مناطق سه گانه و سازمان عمران برگزار گردید، احکام مدیریتی شهرداران جدید مناطق و مدیرعامل سازمان عمران ابلاغ گردید.

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان عمران ، حمید فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان ، هدف از تغییرات مدیریتی در شهرداری را خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: این جابه جایی ها قطعاً باعث شکوفایی شهرداری شده  و از تجارب مدیران گذشته در بخش های دیگر استفاده خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاشهای سید حمید هاشمی مدیرعامل سابق سازمان عمران ، ادامه داد:  خدمات وی طی مدت مسئولیت در این سازمان ، قابل تقدیر است.

فرزانه با معرفی جابر ملکی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری مرکز استان افزود: ملکی نیروی متخصص و متعهدی است که درزمان مدیریتش در شهرداری منطقه سه ، اقدامات و پروژه های موثری را اجرایی نمود.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری همدلی و هم افزایی میان کارکنان را گام موثری در پیشبرد ارائه خدمات به شهر و شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های مدون و تقویت روحیه خدمتی میان کارکنان ، سطح پویایی و عملکرد سازمان عمران ارتقاء خواهد یافت.

در ادامه این مراسم که در شهرداری منطقه سه برگزار شد ، معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان در سخنانی با اشاره به تغییرات مدیریتی شهرداری با رویکرد جوانگرایی اظهار داشت: این جوانگرایی در رده های مدیریتی نوید آینده ای روشن تر برای شهر را به شهروندان خواهد داد .

وی با قدردانی از تلاشهای ملکی شهردار سابق این منطقه ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مدیران پاک دست، سرلوحه اقدامات مدیریت شهریست .

فرزانه افزود: شهرداری قدرتمند ، شهردار توانمند ، اقتصاد پویا و نشاط شهروندی را برای شهر در پی خواهد داشت.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان با معرفی مهدی کرمی به عنوان شهردار جدید منطقه سه ساری گفت: کاستی های موجود در این منطقه با همراهی شهروندان و مدیریت شهری ونیز برنامه ریزی های مدون مرتفع خواهد شد و با ایده های نو ، در تمامی سطوح این منطقه ، خدمات ارائه خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: شهروند مداری سرمشق کار در مدیریت شهری است.

در جلسه تودیع و معارفه شهردار منطقه دو که در محل شهرداری این منطقه برگزار گردید ، فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری ، با قدردانی از خدمات سید کمال آقامیری شهردار سابق منطقه دو ، اظهار داشت: مدیریت آقامیری در سازمان عمران و شهرداری منطقه دو زمینه ساز تحولات خوب و مطلوبی در شهرساری  بوده است.

وی افزود: پروژه های مهمی مانند بوستان ولایت ، بوستان ملل با اهتمام و تلاشهای مجموعه تحت مدیریت اقامیری به سرانجام رسیده است.

فرزانه ، شهرداری منطقه دو را به لحاظ حوزه جغرافیایی ، استراتژیک عنوان کرد و گفت: اکثر بیمارستان ها ، ارگان های دولتی و دستگاههای اجرایی در این منطقه قرار گرفته لذا با توجه به اهمیت این اماکن ، استمرار ارائه خدمات در منطقه دو شهری نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف می باشد.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری ، محمد حسین قبادی را به عنوان شهردار جدید منطقه دو اعلام نمود و ادامه داد: شهردار جدید این منطقه با تلاش و جدیت طرح جامع تفصیلی را اجرایی نماید و مجموعه شهرداری این منطقه نیز باید در این مسیر همراه و همگام وی باشند.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروهای این منطقه تحولات جدیدی را در سطح منطقه دو شاهد خواهیم بود.

در ادامه سید کمال اقامیری شهردار سابق منطقه دو نیز با قدردانی از حمایت های شهردار ساری گفت:  استفاده از ظرفیت جوانان در بخشهای مدیریتی ، فرصت مناسبی را برای توسعه همه جانبه ساری فراهم خواهد آورد.

وی اعتماد  به جوانان و استفاده از تجربه مدیران گذشته را گام موثری در  تسریع  خدمت رسانی به شهروندان دانست و ادامه داد: از کار ، تلاش و پیگیری های کارکنان مجموعه شهرداری منطقه دو طی زمان مدیریتی ام قدردانی  نموده و ارزوی توفیق برای یکایک آنان را دارم.

آقامیری افزود: در هر سنگری که باشم خدمت رسانی به شهروندان هدف اصلی بنده خواهد بود.

معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری در جلسه معرفی شهردار جدید منطقه یک با تقدیر از اقدامات موثر امید ذاکری شهردار سابق منطقه یک در توسعه این منطقه شهری  گفت: ذاکری با ایده های جدید ، اقدامات خوبی  را در سطح منطقه اجرایی نموده است که تلاش برای ایجاد درامد پایدار از آن جمله می باشد.

فرزانه  تجربه کاری شهردار سابق منطقه یک  در مسائل فنی و شهرسازی را مورد توجه قرار داد و افزود: از ظرفیت و توانمندی ذاکری  در بخشهای دیگر شهرداری استفاده خواهد شد.

این مسئول، شهروندان را سرمایه های معنوی مدیریت شهری دانست  و ادامه داد: سیاستگذاری های مهدی عبوری شهردار ساری و حرکت در مسیر توسعه شهر ، رضایت شهروندان را در پی داشته و مشارکت مردم در برنامه های شهرداری نشاندهنده این رضایت است.

وی پیشرفت و توسعه  شهر را مرهون همفکری و تلاش مجموعه مدیریت شهری ، مشارکت شهروندان و حمایت شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: حرکت در  این مسیر ریل گذاری شده  تسریع خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان، مصطفی احمدی فولادی را شهردار جدید منطقه یک ساری معرفی نموده و اظهار داشت: وی نیرویی متخصص بوده و با تجربیاتی که در معاونت شهرسازی شهرداری منطقه دو کسب نموده است  ، طرح های جدیدی را در منطقه یک اجرایی خواهد نمود.

فرزانه در پایان ، احترام به کارکنان و شهروندان را از ضروریات کارهای مدیریتی عنوان کرد و خاطر نشان نمود: مهدی عبوری شهردار ساری شبانه روز پاسخگوی شهروندان بوده و باید شیوه مدیریتی ایشان ، الگوی مدیران مجموعه شهرداری قرار گیرد.

شایان ذکر است سید کمال آقامیری شهردار سابق منطقه دو به عنوان مشاور اجرایی شهردار ساری و امید ذاکری شهردار سابق منطقه یک، بعنوان جانشین معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان منصوب شدند.

گفتنی است در این نشست ها با اهداء لوح تقدیر از خدمات شایسته امید ذاکری، سید کمال آقامیری، جابر ملکی و سید حمید هاشمی قدردانی بعمل آمد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :