آخرین عناوین

سه شنبه 6 شهريور 1397-12:53 کد خبر:62705

دبير ستاد امور استان هاي آستان قدس خبر داد:

گسترش و ارتقاء فرهنگ رضوي، مهم ترين هدف تشكيل دفاتر استاني

دبير ستاد امور استانهاي آستان قدس گفت:مهم ترين هدف تشكيل دفاتر استاني، گسترش و ارتقاء فرهنگ رضوي در كشور است.


به گزارش خزرتیترخبر،دبير ستاد امور استان هاي آستان قدس رضوي گفت:نخستين گام و مهم ترين هدف تشكيل دفاتر نمايندگي آستان قدس در همه استانها، گسترش و ارتقاء فرهنگ رضوي در كشور و معرفي سيره امام رئوف به آحاد مردم است.

سيد وحيد موسويان درهمايش خادمياران ستادي و رابطين كانون هاي محلي و موضوعي نمايندگي آستان قدس رضوي در مازندران بيان داشت:دليل اصلي اتصال همه ما به اين آستان مقدس، عشق و ارادت به ساحت قدسي حضرت ثامن الحجج (ع) و خدمت به مردم زير پرچم آن حضرت مي باشد.

وي افزود: اگر اين هدفگذاري را براي خود ترسيم كرديم و در همين محور حركت كنيم، يقين بدانيد كه همه مشكلات حل خواهد شد.

موسويان اذعان داشت:در درجه اول همه خادمياران در سراسر كشور بايد بكوشند تا معرفت به امام را در درون خود افزايش دهند كه اگر اينگونه شد، كارها راحت تر پيش خواهد رفت.

دبير ستاد امور استانهاي آستان قدس رضوي با اشاره به انواع خدمات دفاتر نمايندگي در استانها، تصريح كرد: خيلي از تشكيلات دولتي و غيردولتي در كشور نيز همين جنس خدمات را به مردم ارائه مي دهند اما مهم ترين تفاوت آستان قدس اين است كه حال و هواي امام رضايي در همه گام هاي ما حس مي شود و اين براي مردم و خود ما بسيار ارزشمند است.

وي ادامه داد:در گام نخست بايد تلاش كنيم تا نسبت به سيره اما رضا (ع) معرفت بيشتري پيدا كنيم و اين معرفت را نيز ميان مردم گسترش دهيم بر همين اساس كارهاي فرهنگي را سرلوحه اقدامات خود داشته باشيد.

موسويان با اشاره به اعتقاد عميق مردم ايران اسلامي به آستان مقدس امام رضا (ع) خاطرنشان كرد: با بهره گيري درست از اين ظرفيت عظيم معنوي و اعتقادي اتفاقات مهم و بزرگي رقم خواهد خورد كه استفاده بهينه از آن وظيفه و هنر من و شما به عنوان خادمان حضرت است.

نماينده آستان قدس رضوي در مازندران نيز در اين همايش گفت: ايجاد دفاتر نمايندگي آستان قدس در سراسر كشور موجب پهن شدن سفره كرامات رضوي در مقياس بسيار بزرگتر گرديد.

محمد اسماعيل امامزاده افزود: حال كه اين سفره گسترش يافته، انتظارات مردم نيز بالا رفته و اين نيازمند برنامه ريزي دقيق و فعاليت شبانه روزي خادمان آن حضرت در استانها مي باشد.

وي ادامه داد: بحمدلله تاكنون نيز با عنايت امام رضا (ع) كارهاي مهمي در استان ها بويژه در مازندران انجام شده  و هر چه جلوتر مي رويم بر حجم اين فعاليت ها افزوده مي شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :