آخرین عناوین

چهارشنبه 7 شهريور 1397-11:5 کد خبر:62719

رئیس جمعیت هلال‌احمر جویبار:

تصادفات جاده ساری ـ بابلسر با 3 محور پرتردد مازندران برابری می‌کند/جاده روستایی با خدمات ملی

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جویبار گفت: در سال گذشته در جاده ساری به بابلسر 233 مورد تصادف و حادثه رخ داد که این میزان تصادفات با سه محور پرتردد گدوک، کندوان و فیروزکوه برابری می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،محمدرضا صابری آموزش را یکی از اقدامات مهم این جمعیت برشمرد و اظهار داشت: در سال گذشته 85 دوره آموزشی با حضور 2 هزار و 154 نفر در قالب کلاس‌های نیمه‌حضوری، حضوری، عضو و غیر عضو، آشنایی با حوادث و آشنایی با کمک‌های اولیه در شهرستان جویبار برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد 13 نفر به‌عنوان نجات گران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و ساحلی شهرستان به‌کارگیری شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جویبار از برگزاری دوره آموزشی توسن( تیم واکنش سریع ادارات و نهادهای دولتی) در سال 97 خبر داد.

صابری با اشاره به انجام توافقنامه هلال‌احمر جویبار و راهنمایی رانندگی این شهرستان اظهار کرد: طبق این توافق هرکسی که بخواهد گواهینامه بگیرد باید از شش جلسه آیین‌نامه، یک جلسه آموزش کمک‌های اولیه ویژه امداد جاده‌ای را بگذراند.

وی بابیان اینکه میزان تصادفات جاده ساری به بابلسر با سه محور پرتردد گدوک، کندوان و فیروزکوه برابری می‌کند گفت: در سال گذشته در جاده ساری به بابلسر 233 مورد تصادف و حادثه رخ داد که از این تعداد 284 نفر مصدوم در پی داشت که 210 نفر به بیمارستان انتقال یافتند و 83 نفر سرپایی مداوا شدند که این میزان تصادفات با سه محور پرتردد گدوک، کندوان و فیروزکوه برابری می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جویبار خاطرنشان کرد: علت حادثه‌خیزی این جاده، بستر نامناسب است و این یک جاده روستایی است که صورت ملی از آن استفاده می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :