آخرین عناوین

چهارشنبه 7 شهريور 1397-12:28 کد خبر:62726

وعده هایی که تمامی ندارد:

تداوم وعده‌ها برای حل مشکل توقف گازرسانی به چهاردانگه ساری

مدیران شرکت گاز در حال حاضر توپ عدم اجرای پروژه گاز رسانی چهاردانگه و دودانگه را در زمین مدیران حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان قرار دادند و همچنان این پروژه متوقف است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سرویس اقتصادی توقف پروژه گاز رسانی چهاردانگه و دودانگه توسط خبرنگار ما به این نقطه رسیده بود که شرکت حمل و نقل و نگهداری راه‌ها به دلیل عدم دریافت مجوز توسط شرکت گاز دستور توقف پروژه را  صادر کرده است.

فرماندار شهرستان ساری در پیگیری خبرنگارما اعلام کرده بود که سه جلسه مشترک برای جلوگیری از توقف پروژه با مدیران حمل و نقل و نگهداری راه‌ها  و مدیرعامل شرکت گاز استان انجام داده‌ام و مقرر شد که بازدیدی از محل اجرای پروژه انجام شود.

قول مدیرعامل شرکت گاز برای حضور در محل اجرای پروژه عملیاتی نشده است و همچنان این پروژه متوقف است.

به صورت کلی مدیران شرکت گاز در حال حاضر توپ عدم اجرای این پروژه را در زمین مدیران حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان قرار دادند.

در حاشیه افتتاح پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران که با حضور استاندار و علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران انجام شده موضوع را از این مسئولان پیگیر شده است.

نبیان در ابتدا منکر توقف اجرای این پروژه شده است و پس از تایید اظهارات خبرنگار ما توسط فرماندار، قول داد که در جلسه مشترک با مدیران حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان و مدیرعامل شرکت گاز استان این مشکل حل و فصل شود.

با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و اتمام بخش اعظمی از عملیات لوله‌گذاری در این مناطق انتظار می‌رود که بخشدار منطقه چهاردانگه که از جانب نبیان مسئولان هماهنگی بین ارگان‌ها انتخاب شده است، زمینه‌ای فراهم کند که این موضوع در سریع‌ترین زمان حل و فصل شود.

براساس این گزارش، در روزهای اخیر بحث افتتاح گاز رسانی به 18 روستا در دوانگه و شهر فریم هم مطرح بوده است که این پروژه‌ها هم در هفته دولت به بهره‌برداری نمی‌رسد.

جهان‌بخش عشوری بخشدار منطقه دودانگه مازندران در پاسخ به این سئوال که چرا پروژه گازرسانی بخشی از مناطق دودانگه ساری در هفته دولت به بهره‌برداری نمی‌رسد، گفت: مسئولان هم نظر شدند که مراسم افتتاح گازرسانی به دودانگه پس از گازرسانی به همه روستاها به بهره‌برداری برسد.

عملیات گازرسانی منطقه چهاردانگه ساری بیش از 6 ماه به دلیل اختلاف بین شرکت گاز  و مسئولان حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان مازندران به دلیل عدم دریافت مجوز توسط شرکت گاز متوقف شده است.

منطقه چهاردانگه مازندران از مناطق بسیار برف‌گیر استان بوده و زمستان بسیار سختی دارد.

توقف پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه ساری در حالی صورت گرفته است که در آخرین نقطه مرزی مازندران و سمنان که منطقه فولادمحله محسوب می‌شود گازرسانی اتمام شده است و مشعل گاز در این مناطق روشن شده است و بنا به گزارش خبرنگار سمنان نعمت گاز بالاخره به همسایه مازندران هم رسید و مردم روستای فولادمحله در آستانه فصل سرما، با بخاری‌های نفتی خداحافظی کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :