آخرین عناوین

پنجشنبه 8 شهريور 1397-9:33 کد خبر:62740

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران خبر داد:

طرح آبرسانی به فریدونکنار به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت:طرح آبرسانی به فریدونکنار به بهره برداری رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت:طرح آبرسانی به فریدونکنار به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، ذبیح الله ذاکری،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران،در این مراسم، کیفیت مطلوب آب را خط قرمز کارکنان آبفا دانست و گفت: کیفیت آب با نظارت کارشناسان بهداشتی روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: برای دستیابی به این مهم نیز در برخی از شهرها پکیج حذف آهن نصب و راه اندازی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن اشاره به کاهش بارندگی و افت ذخایر سفره های آب زیرزمینی افزود: مشترکین همواره باید مدیریت مصرف را در امور روزمره خود اعمال نمایند.

ذاکری با بیان بر اساس تدوین نقشه راه ، در درازمدت باید از آبهای سطحی به ویژه سدها برای تامین آب شرب استفاده کرد، اظهار داشت: به همین منظور احداث تصفیه خانه های آب در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به عقب ماندگی استان مازندران در برخورداری از طرحهای فاضلاب اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 13 درصد مردم استان از این طرحها بهره مند هستند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در 5شهر استان طرحهای فاضلاب اجرایی می شود که با اتمام آن، میانگین جمعیت برخوردار از این طرحها به 40درصد خواهد رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :