آخرین عناوین

پنجشنبه 8 شهريور 1397-9:36 کد خبر:62741

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نور و محمودآباد اعلام کرد:

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان نور

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های نور و محمودآباد از کشف احتکار لوازم خانگی در این شهرستان نور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، علی قاسمی در خصوص مبارزه با تخلفات اقتصادی در شهرستان نور به‌ویژه احتکار اظهار داشت:این اداره در راستای وظایف محوله و اوامر مقام معظم رهبری از تاریخ اول مرداد تا پنجم شهریور امسال با گشت‌های مشترک واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت و معدن و تجارت و همکاری صمیمانه پلیس آگاهی شهرستان نور حدود ۲۰ فقره تخلف صنفی کشف و تشکیل پرونده شد.

وی با اشاره به ۱۶۵ فقره گزارش تخلفات صنفی و بهداشتی درمانی و قاچاق کالا که هفت مورد قاچاق موتورسیکلت بود، افزود: در تاریخ 30 مرداد برای دو شرکت منطقه یکی به میزان ۱۳۴ میلیون تومان لوازم صوتی و… کالای احتکار شده و از دیگری به مبلغ بیش از ۱۶میلیون تومان فرآورده‌های گوشتی و مرغ بابت گرانفروشی و… تشکیل پرونده شد.

این مسئول از کشف انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان نور خبر داد و تصریح کرد: از یکی از کشتارگاه‌های مرغ برای گرانفروشی گوشت مرغ بازرسی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نور و محمودآباد با قدردانی از همه همکاران خود در اداره تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان و فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی بویژه پلیس آگاهی؛ از مردم شریف منطقه خواست برای اطلاع رسانی از گرانفروشی و احتکار با این اداره همکاری کنند.

گفتنی است رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نور و محمودآباد و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد در انبارهایی که اعلام موجودی نکرند، سرزده حضور پیدا کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :