آخرین عناوین

پنجشنبه 8 شهريور 1397-10:58 کد خبر:62744

نتایج جشنواره ارزیابی دستگاه های اجرایی مازندران داد استاندار را هم در آورد:

۳۵ دستگاه اجرائی ضعیف / ۳ دستگاه اجرائی خوب / عالی نداشتیم !

استاندار مازندران با انتقاد از کندی کار رسیدگی به امور مردم در برخی دستگاه‌ های اجرایی گفت: مدیران استان با حضور عملیاتی و افزایش بازدید‌ها پیگیر امور مردم باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، استاندار مازندران از کندی رسیدگی به امور مردم در برخی دستگاه های اجرایی انتقاد کرد.

براساس این گزارش، محمد اسلامی استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی و باهنر با انتقاد از کندی کار رسیدگی به امور مردم در برخی دستگاه‌ های اجرایی گفت: مدیران استان با حضور عملیاتی و افزایش بازدید‌ها پیگیر امور مردم باشند.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی و باهنر فرصتی برای بازبینی و سنجش ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی است، افزود: روند مجوز دهی به طرح‌ های تولیدی و عمرانی با استعلام گیری از مرکز دیتا سنتر به دو ماه رسیده است.

غلامی راد رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران هم در این جشنواره با بیان اینکه ۸ برنامه اصلاح نظام اداری با هدف ایجاد دولت چابک، متعهد به آرمان‌ها و بدون فساد برنامه ریزی شده است، افزود: ۵۵ دستگاه اداری امسال مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه خدماتی، حمایتی و اجرایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی افزود: با ارزیابی انجام شده ۳۵ دستگاه در وضعیت ضعیف، ۳ دستگاه با شاخص ارزیابی خوب قرار گرفته و دستگاهی که بتواند امتیاز عالی کسب کند، شناخته نشد.

غلامی راد، بهبود شرایط کسب و کار، ارتقا سلامت اداری و اجرای طرح‌ های عمرانی را از شاخص‌ های ارزیابی و کارشناسی عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :