آخرین عناوین

پنجشنبه 8 شهريور 1397-11:30 کد خبر:62746

همزمان با هفته دولت:

کلنگی که زمین‌گیر شد و گوسفندی که جان سالم به در برد

با زمین‌گیر شدن کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در چالوس و در هفته دولت، گوسفندی که برای قربانی کردن به این مراسم آورده بودند جان سالم به در برد و عمرش به دنیا ماند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، همزمان با هفته دولت قرار بود کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در محدوده رینگ 45 متری در دست احداث این شهرستان در منطقه «عَسَل‌سر» بر زمین زده شود که اعتراض ساکنان مجاور این پروژه را درپی داشت.

اهالی این منطقه در اعتراضات خود اعلام داشتند که احداث جایگاه عرضه سوخت خودروها در مجاورت و دیوار به دیوار منازل مسکونی آنها به لحاظ مشکلاتی که می‌تواند برای سلامتی آنها ایجاد کند قابل پذیرش نیست.

گفت‌وگوهای فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی دیگر از مسئولان با اهالی معترض هم راه به جایی نبرد و پس از گذشت بیش از 45 دقیقه با سخنرانی محمدناصر زندی فرماندار چالوس، تصمیم بر آن شد تا کلنگ‌زنی انجام نشود و موضوع اخذ مجوزهای لازم برای احداث این جایگاه سوخت مجدداً در جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد، بررسی شود.

اهالی معترض عنوان داشتند که بارها به شهرداری چالوس مراجعه کردند تا دست‌کم، آسفالت این منطقه را روکش دهند ولی تاکنون توجهی به این خواسته‌های آنها نشد اما اکنون برای کلنگ‌زنی جایگاه سوخت در این منطقه‌ای که دورتادور آن منازل مسکونی است، آمده‌اند.

براساس این گزارش، با زمین‌گیر شدن کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در چالوس و در هفته دولت، گوسفندی که برای قربانی کردن به این مراسم آورده بودند جان سالم به در برد و عمرش به دنیا ماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :