آخرین عناوین

جمعه 9 شهريور 1397-20:4 کد خبر:62757

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

دستگیری قاتل فراری جوان آملی در یکی از روستاها

فرمانده انتطامی آمل گفت: قاتل فراری جوان آملی که طی روزهای گذشته دست به قتل با سلاح گرم زده بود، در یکی از روستاهای ییلاقی دستگیر شده و تحویل قانون شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سرنشینان خودروی زانتیا چند روز گذشته ابتدای آفتاب 26 خیابان امام خمینی(ره) به سمت دو فرد تیراندازی کردند که این اقدام در حضور مردم روی داده و تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای انجام شد.

در این حادثه که بین چند جوان انجام شد یک نفر در دم جان خود را از دست داد و فرد قاتل متواری شد.

یک منبع آگاه پلیس روز گذشته از ادامه پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل فراری خبر داد و گفت: در یک فقره عملیات محل اختفای احتمالی فرد قاتل مورد بازرسی قرار گرفته و اسلحه شکاری متعلق به او در محل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه عامل اختفای متهم دستگیر شده و با حکم قضایی روانه زندان شد، بیان کرد: تلاش‌های پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.

جدیدترین خبرها که امروز مخابره شد، حاکی از دستگیری و زمین‌گیر شدن فرد قاتل چند روز گذشته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام دستگیری قاتل فراری اظهار کرد: پس از وقوع قتل جوان آملی "ک- خ" در خیابان امام خمینی(ره) و فرار قاتل، با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان آمل و پشتیبانی قضایی دادستانی، محل اختفای متهم به قتل در یکی از روستاهای ییلاقی شناسایی شد.

آزادی با اعلام اینکه پس از شناسایی محل اختفای متهم طی یک عملیات غافلگیرانه با توقیف اسلحه شکاری و خودرو متهم، فرد قاتل دستگیر شده و تحویل مرجع قضایی شد، افزود: با پشتیبانی همه جانبه دستگاه قضایی و دادستان آمل، فرد قاتل دستگیر شد.

وی بیان کرد: پلیس هیچ مماشاتی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه ندارد و از همه تلاش‌ها برای احقاق حق تمام شهروندان بهره می‌گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :