آخرین عناوین

جمعه 9 شهريور 1397-21:23 کد خبر:62758

جاده‌ای در انتظار عبور پایتخت‌نشینان!

رویای محال چهار بانده شدن محور ساری ـ تاکام

شهریور ماه است و زمان شلوغی جاده‌ها و مسافران و مردم بومی پشت ترافیک چند ساعته گیر افتادند و سؤال‌شان این است این ترافیک‌ها تا چه زمانی قرار است ادامه یابد؟!


گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، بحث چهاربانده شده محور کیاسر برای بومیان منطقه و مسافران به رویایی محال تبدیل شده است.

محور کیاسر یکی از پرترددترین محورهای مازندران است که در ایام تعطیل و غیرتعطیل مسافران و مردم بسیاری از این مسیر تردد می‌کنند.

بحث چهاربانده شدن محور کیاسر هرازچندگاهی مطرح می‌شود و کمی پیشرفت فیزیکی دارد و دوباره به فراموشی سپرده می‌شود.

هرازچندگاهی مسئولان بحث اتمام چهاربانده شده و سرعت اجرای این پروژه را مطرح می‌کنند ولی بعد از مدتی می‌بینیم که تقریبا تمام صحبت‌های آنان چیزی در حد وعده نبوده است.

روستاهای بسیاری در مسیر این محور واقع شدند که اعمال محدودیت یک‌طرفه نمی‌تواند دردی از مشکلات مردم دوا کند.

عصر روز گذشته برخورد یک دستگاه پراید یا کامیون موجب شد تا مسافران و مردم برای تردد از این محور تا پاسی از شب درگیر صفوف طولانی ترافیک شوند.

علاوه بر تردد مسافران، مردم بومی از این محور برای تردد به سمت روستاهای خود می‌گذرند که باید در این مسیر یک ساعته درگیر ترافیک چهار یا پنج ساعته شوند.

مهم‌ترین موضوع اجرای پروژه چهاربانده شدن محور ساری ـ تاکام است به این دلیل که این جاده پاسخگوی اهالی منطقه نبوده چه برسد به اینکه مسافران نیز از این مسیر تردد کنند.

جاده‌ای که برای تردد سه یا چهار خودرو است در برخی مقاطع زمانی به‌ویژه عصر روزهای جمعه هشت لاینه می‌شود و در برخی موارد تبدیل به پارکینگ می‌شوند که رانندگان معمولا از خودروهای خود خارج می‌شوند.

*ضرورت تعریض محور ساری ـ تاکام

رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: محور ساری ـ تاکام پاسخگوی این همه خودرو نیست و برای تردد این تعداد خودرو باریک است.

علیرضا قدمی افزود: تعریض محور ساری ـ تاکام ضروری است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل ترافیک در محور ساری ـ تاکام بحث محدودیت یک‌طرفه در دستور کار قرار می‌گیرد که باتوجه به وجود روستاهای بومی در محدوده این محور اعمال این محدودیت برای ساعات طولانی امکان‌پذیر نیست تا بتواند گرهی از مشکلات مردم بگشاید.

براساس این گزارش، شهریور ماه است و زمان شلوغی جاده‌ها و مسافران و مردم بومی پشت ترافیک چند ساعته گیر افتادند و سؤال‌شان این است این ترافیک‌ها تا چه زمانی قرار است ادامه یابد؟! برخی حتی اعتقاد دارند اگر از این مسیر پایتخت‌نشینان تردد می‌کردند ممکن بود خیلی زودتر از اینها چهار بانده شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :