آخرین عناوین

شنبه 10 شهريور 1397-18:51 کد خبر:62776

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران مطرح کرد:

رکود ادامه‌دار بازار طلا تا خرید طلای آب‌شده از سوی مشتریان

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: بی‌اعتمادی مردم نسبت به بازار به حدی رسیده است که خریداران در طلافروشی‌ها بدنبال سکه و طلای آب شده‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،محمدرضا نصیری در خصوص وضعیت حال حاضر بازار طلا اظهار کرد: همچنان رکود بر بازار طلا حاکم است و این رکود گویی تمامی هم ندارد.

خریداران بدنبال طلای آب شده‌اند

وی تصریح کرد: بی اعتمادی مردم نسبت به بازار به حدی رسیده است که خریداران اندک مراجعه کننده به طلافروشی‌ها، بدنبال سکه و طلای آب شده‌اند و کسی دیگر بدنبال مصنوعات ساخته شده نیست.

ارزش افزوده کمر طلافروشان را شکانده است

عضو هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: ما طی نامه‌ای به استانداری و دارایی مازندارن مکاتبه کردیم و طی آن اعلام کردیم که در این بازار راکد که مدت‌ها است کسبه را می‌آزارد، مالیات و ارزش افزوده کمر طلا فروشان را شکانده است و با مشاهده و رصد وضعیت فعلی بازار طلا، نسبت به این موضوع تمهیدات خاصی بیندیشیند.

نصیری افزود: با استمرار وضعیت موجود، بی شک تا 6 ماه دیگر نصف فعالان این صنف، ورشکست و واحد صنفی خود را جمع خواهند کرد.

بی‌ثباتی بازار طلا مردم را بی‌اعتماد کرده است

وی عنوان کرد: بی ثباتی در بازار مردم را نسبت به بازار طلا بی‌اعتماد کرده است و این امر، بازار این صنف را راکد کرده است.

قیمت امروز انواع سکه در بازار

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران در پایان با بیان اینکه قیمت هر گرم طلای آب شده 310 هزار تومان است، ادامه داد: قیمت امروز سکه در بازار 4 میلیون و 50 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ربع سکه یک میلیون تومان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :