آخرین عناوین

يکشنبه 11 شهريور 1397-10:19 کد خبر:62792

قابل توجه کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال:

از رکیک‌ترین دشنام‌ها به فکری تا عریان شدن هوادار خونه‌ به‌ خونه/تصاویر

دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر تحت تأثیر فحاشی عجیب و غریب به سرمربی تیم بوشهری قرار گرفت و حرکات ناشایستی اتفاق افتاد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، روز گذشته از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات، دو تیم خونه‌ به‌ خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر به ‌دلیل آماده نشدن استادیوم شهدای هفتم تیر بابل، در شهر همسایه و در استادیوم شهدای شهرستان سیمرغ به مصاف هم رفتند اما اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد که همه چیز این مسابقه را تحت تأثیر قرار داد.

به‌‌ دلیل مشاجراتی که فصل گذشته در برنامه «فوتبال یک» شبکه ورزش میان محمود فکری سرمربی وقت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه‌ به خونه در خصوص استفاده تیم بابلی از جادوگر اتفاق افتاده بود،پیش بینی‌ می شد این دیدار حواشی را در پی داشته باشد.

هواداران  خونه به خونه بابل که تعدادشان طبق تصاویر موجود به حدود 150 نفر می‌رسید، از یک‌ ساعت قبل از آغاز بازی، زمانی که دو تیم مشغول گرم کردن بودند، رکیک‌ترین فحش‌ها و ناسزاها را نثار محمود فکری و مرتضی غلامعلی‌تبار بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر (کاپیتان فصل گذشته نساجی مازندران) کردند.

برخی از هواداران در ورزشگاه در حالی که لباس‌های خود را از تن خارج کرده‌اند به‌ صورت واضح به پشت نیمکت تیم شهرداری رفته و اقدام به فحاشی کردند.

به تصویر زیر دقت کنید:

محمود فکری که به ‌شدت از این رفتار هواداران خونه‌ به ‌خونه عصبانی بود، با بیان اینکه نیروهای تأمین امنیت استادیوم به‌‌راحتی این صحنه‌ها را مشاهده می‌کنند و واکنشی نشان نمی‌دهند، اظهار کرد: کادر فنی خونه ‌به‌ خونه هم هیچ اراده‌ای برای آرام کردن این چند هوادار از خود نشان نداد.

فحاشی‌ها و حرکات عجیب و غریب زمانی اتفاق افتاد که نیروهای تأمین امنیت استادیوم در پشت فنس‌ها و در میان هواداران حضور نداشتند، یکی از هواداران خونه‌ به ‌خونه که گویا حالت طبیعی نیز نداشت، به پشت نیمکت تیم شاهین شهرداری بوشهر آمده و مجدداً با رکیک‌ترین فحش‌ها به فکری، در مقابل او با در آوردن لباسش، عریان اما باز هم این رفتار با خویشتن‌داری مسئولان برگزاری این بازی مواجه شد!

تصویر کامل  رفتار غیرقابل باور هوادار خونه به خونه در مقابل چشمان فکری در اختیار خبرگزاری فارس هست اما واقعاً به ‌صورت کامل قابل انتشار نیست.

فرجی ناظر این مسابقه که سن و سالی از او می‌گذرد، گویا از انرژی مضاعف برای سر و سامان دادن این اوضاع تأسف‌بار برخوردار نبوده است وگرنه مدیریت کردن این قلیل تماشاگران با وجود تعداد زیاد نیروهای امنیتی، کار چندان سخت و طاقت‎فرسایی نبود.

شاید نتوان چند هزار هوادار را مدیریت کرد اما ناظر بازی با همکاری نیروهای تأمین امنیت استادیوم می‌توانست این چند هوادار فحاش را دستگیر کند و یا حداقل اینکه آنها را از استادیوم‌ بیرون کند.

لیدرها و هواداران خونه‌به‌خونه هنگام ورود و خروج تیم شاهین شهرداری بوشهر به‌راحتی از فنس‌ها بالا رفته و از بازیکنان و سرمربی تیم مهمان با فحاشی پذیرایی می‌کردند.

در بین دو نیمه و در زمانی که تیم بوشهری زمین را ترک می‌کرد، هواداران آزادانه در ورودی رختکن حاضر شده و باز هم به فکری و غلامعلی‌تبار هتاکی کردند.

محمود فکری پس از پایان بازی که تیمش نیز در ضربات پنالتی پس از 120 دقیقه رقابتی بدون گل، با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد، حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشد و در حالی که به‌شدت ناراحت و عصبانی بود و بطری‌های آب معدنی را روی سر خود خالی می‌کرد، به‌ شدت از نحوه برخورد نیروهای تأمین امنیت و مسئولان برگزاری این دیدار گلایه‌مند بود.

حال باید دید کمیته انضباطی و اخلاق و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای هواداران تیم خونه‌به‌خونه می‌گیرند و آیا باز هم مربیان ما باید شاهد چنین صحنه‌هایی باشند یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :