آخرین عناوین

يکشنبه 11 شهريور 1397-21:7 کد خبر:62803

استانداری شفاف سازی کند:

مسئولان نمونه مازندران!!/ چرا همه برترند؟

عجیب است در روزگاری که مردم برای انجام یک کار اداری ساده ساعت ها از اتاقی به اتاق دیگر می روند، نیمی از مدیران نمونه، برتر و شایسته تقدیر می باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیترامروز، در هفته اول شهریورماه سال جاری جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار مازندران در ساری برگزار شد.

جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی مدیران توانمند بنیانگذاری شده است و در واقع به قصد ترویج روحیه رقابتی بین مدیران برای خدمت بهتر به مردم و کشور سالانه برگزار می شود.

اهداف چنین جشنواره ای واضح و مشخص است، با کمی جستجو در بستر اینترنت می توانیم آگاهی خودمان را نسبت به این فستیوال ارتقا بخشیم.

حال سوال مهم اینجاست که مدیر نمونه مازندران که بوده است؟ در این برنامه استانداری مازندران تقریبا نیمی از مدیران کل استان را نمونه و شایسته تقدیر دانست، صرف نظر از اینکه مردم چقدر نسبت به این دستگاه ها که مدیرانشان نمونه خوانده شدند رضایت دارند لازم است که استانداری مازندران شاخص های انتخاب مدیران نمونه را عنوان کند.

این جشنواره مانند هر جشنواره دیگری طبیعتا باید یک مدیر نمونه و دو مدیر در مقام های دوم و سوم داشته باشد نه اینکه نیمی از مدیران کل استان به عنوان مدیر نمونه تندیس دریافت کنند.

اینگونه مدیریت ضعیف بر برگزرای چنین جشنواره مهمی سبب می شود تا مدیران به جای خدمت بهتر و هدفمند در تفکر لابی برای دریافت جایزه باشند تا رزومه ای برای خود دست و پا کرده باشند.

دور از ذهن نیست اگر عده ای از مدیران همان روز برگزاری جشنواره با ایجاد ارتباط نام خود را میان مدیران نمونه وارد کرده باشند.

عجیب است در روزگاری که مردم برای انجام یک کار اداری ساده ساعت ها از اتاقی به اتاق دیگر می روند و بروکراسی اداری ضعیف دستگاه ها صدای مردم را درآورده است نیمی از مدیران نمونه، برتر و شایسته تقدیر می باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :