آخرین عناوین

سه شنبه 13 شهريور 1397-11:25 کد خبر:62835

مدیر امور آبفاشهری بهشهر خبر داد:

3 طرح آبرسانی در بهشهر درحال اجراست

مدیر امور آب  وفاضلاب شهری بهشهر گفت: در راستای ارایه خدمات مناسب به مشترکین، سه طرح آبرسانی با اعتبار7میلیارد و 500 میلیون ریال در بهشهر درحال اجراست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آب و فاضلاب شهری بهشهر گفت: در راستای ارایه خدمات مناسب به مشترکین، سه طرح آبرسانی با اعتبار7میلیارد و 500 میلیون ریال در بهشهر درحال اجراست.

براساس این گزارش گودرزی، با اعلام خبر بالا افزود: با هدف افزایش توان تامین به میزان 180 لیتردر ثانیه  و مقابله با کمبود آب در شهرهای بهشهر ونکا و روستاهای مسیر، حفر و تجهیز 3 حلقه چاه  با 85 درصد پیشرفت فیزیکی  در دستور کار قرار گرفت که تاکنون دو حلقه چاه با آبدهی 100 لیتر در ثانیه حفر و وارد مدار شد و حفاری یک حلقه  به عمق 150 متر با آبدهی 80 لیتر در ثانیه و احداث اطاقک وحصار کشی به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش فشار و آبدهی مناسب در شبکه زون 1 آبرسانی، احداث 3000 متر  شبکه اصلی و زون بندی درحال اجراست و درحال حاضر 2000متر از این طرح به اجرا در آمد.

مدیر امور آبفاشهری بهشهر با اشاره به احداث 4100 متر خط انتقال آب با هدف انتقال آب چاه ها به مخزن جمع کننده و ذخیره، تصریح کرد: این طرح در حال بهره برداری است.

گودرزی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 15 لیتردر ثانیه با هدف افزایش توان تامین آب شرب مشترکین رستم کلا اشاره و تصریح کرد:به منظور دریافت آب از خط انتقال نکا -بهشهر و افزایش توان تامین به میزان 25 لیتر درثانیه، احداث مخزن جمع کننده 200 متر مکعبی با 65 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام می باشد.

مدیر امور آبفاشهری بهشهر، افزود: به منظور انتقال آب از خط انتقال نکا-بهشهر، انتقال آب از مخزن جمع کننده به مخزن ذخیره و نیز انتقال آب چاه به مخزن ذخیره، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با 40درصد پیشرفت فیزیکی ، 3000 متر خط انتقال ورودی و خروجی مخزن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهر در حال اجرا و 600 متر خط انتقال چاه در مرحله طراحی است.

گودرزی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه های آبرسانی در شهر رستم کلا را 15 میلیارد ریال دانست.

مدیر امور آبفاشهری بهشهر، به تشریح طرحهای آبرسانی در خلیل شهر پرداخت و اظهار داشت: با هدف تامین ذخیره مناسب  برای جلوگیری از قطع آب در پیک مصرف و مواقع بحرانی و نیز زون بندی شبکه، احداث سه باب مخزن بتنی به حجم 2600متر مکعب  با 70 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

گودرزی ادامه داد: درحال حاضر خرید زمین سه باب مخزن و احداث دو باب مخزن  به ظرفیت 1500 و600  مترمکعب به اتمام رسید و ساخت مخزن 500 متر مکعبی در حال انجام است.

وی، با بیان اینکه به منظور تامین آب شرب مشترکین در مناطق پایین دست به مخازن ذخیره زونهای مختلف، احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ در خلیل شهر در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت:سازه یک باب ایستگاه پمپاژ به پایان رسید و سازه ایستگاه پمپاژ دوم نیز در حال ساخت می باشد.

مدیر امور آبفاشهری بهشهر، تصریح کرد:با هدف انتقال آب از چاهها به مخزن اصلی و از ایستگاه های پمپاژ به مخازن زونهای مختلف، احداث 9500 متر خط انتقال آب  با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش توان تامین  به میزان 15 لیتر در ثانیه و انتقال آب چاه به مخازن ذخیره از طریق  1500 متر خط انتقال، حفر وتجهیز یک حلقه چاه در خلیل شهر پیش بینی شد که زمین مورد نیاز برای حفر یک حلقه چاه تهیه وحفاری چاه به عمق 110متر انجام وnv انجام است.

گودرزی اعتبار هزینه شده طرحهای آبرسانی در این شهر را 30 میلیارد ریال عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :