آخرین عناوین

دوشنبه 19 شهريور 1397-10:25 کد خبر:62938

صبح امروزرخ داد:

ریزش سنگ در محور هراز یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش سنگ در محور هراز و برخورد آن با یک دستگاه سواری ریو یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، زکریا اشکپوراظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه امروز دوشنبه ۱۹ شهریورماه خبر حادثه ریزش سنگ بر روی خودروها در جاده هراز به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه که در منطقه نیاک جاده هراز اتفاق افتاد در اثر ریزش سنگ بر روی خودروهای سمند، پراید و ریو یک خانم جان باخت و ۴ نفر مصدوم شدند.

اشکپور یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها یک آقا و یک کودک در شرایط وخیم هستند که برای انتقال آنها بالگرد اورژانس اعزام شد و یک کودک ۷ ساله و یک خانم ۷۷ ساله از مصدومان دیگر این حادثه هستند.

براساس این گزارش،علیرضا قدمی اظهار داشت: صبح امروز در کیلومتر 90 جاده هراز به‌ دلیل سقوط سنگ شاهد حادثه‌ای بودیم که یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به اینکه ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان همواره اتفاق می‌افتد لازم است خودروها از توقف در مکان‌هایی که مشخص شده پرهیز کنند.

این مسئول گفت: باتوجه به این حادثه شاهد ترافیک سنگینی در این محور بودیم که باحضور عوامل راهداری طی حدود نیم ساعت محور بازگشایی شد.

قدمی بیان کرد: موضوع دیگر اینکه رانندگان درصورت امکان از محور سوادکوه تردد کنند.

*مسافران سفرهای خود را مدیریت کنند

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران پرحجم و مقطعی به‌صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه این روزها در اوج ترافیک هستیم، خاطرنشان کرد: مسافران باید به این مهم توجه کنند که این روزها زمان خوبی برای سفر نیست بلکه باید زمان بازگشت را مدیریت کنند تا درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :