آخرین عناوین

چهارشنبه 21 شهريور 1397-12:33 کد خبر:62994

واکنش یک نماینده به انتقال اداره راه و شهرسازی جویبار:

تعطیلی چراغ خاموش 14 اداره راه و شهرسازی در مازندران

براساس برنامه‌ای اعلام نشده به مردم و رسانه‌ها قرار است 14 اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های مازندران تعطیل شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، بساط بسیاری از ادارات راه و شهرسازی در شهرهای استان مازندران به صورت چراغ خاموش در حال جمع آوری است.

براساس اطلاعاتی که خبرنگار ما دریافت کرده است،از کل 22 اداره راه و شهرسازی که در استان مازندران قرار دارند، تنها هشت شهرستان دارای اداره راه و شهرسازی می‌شوند که این هشت شهرستان شامل مرکز استان مازندران هم نمی‌شود.

براساس اطلاعات دریافتی، فعالیت ادارات شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا به صورت متمرکز مدیریت می‌شود.

قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ به صورت متمرکز در قالب یک اداره فعالیت می‌کنند، فعالیت اداره سوادکوه شمالی و سوادکوه در قالب یک مجموعه مدیریت می‌شود.

همچنین فعالیت اداره راه و شهرسازی محمودآباد و نور به صورت متمرکز، فعالیت بابلسر و فریدونکنار به صورت مشترک، نوشهر، چالوس و کلاردشت در یک اداره پیگیری و در نهایت عباس‌آباد، تنکابن و رامسر هم در قالب یک اداره مدیریت می‌شود.

این اقدامات در حالی قرار است انجام شود که اداره راه و شهرسازی ساری از مدت‌ها قبل تعطیل شده و نمایندگان و مدیران ادارات مرکز استان نسبت به آن واکنش نشان ندادند.

اولین واکنش رسمی نسبت به تعطیلی اداره راه و شهرسازی شهرستانی مربوط به شهرستان جویبار است که عبدالله رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که تعطیلی اداره راه و شهرسازی خبر تلخ است و بنده به صورت تمام قد با این اقدام مخالفت می‌کنم و مراتب مخالفت خود را به صورت نامه به مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اعلام کردم.

براساس این گزارش، مدیران راه و شهرسازی استان مازندران دلایل تعطیلی ادارات راه و شهرسازی در 22 شهرستان را اعلام نکردند و انتظار است که مدیر استانی اگر طرح و برنامه‌ای خاصی برای تجمیع ادارات در سطح استان دارد، حداقل با رسانه‌ها در این ارتباط گفت‌وگو کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :