آخرین عناوین

شنبه 11 مرداد 1393-21:51 کد خبر:630

انتقاد نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر از صدا و سیما:

صدا و سیما نسبت به پخش مسابقات باشگاه نساجی کم لطف است

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس با انتقاد از صدا و سیما گفت: صدا و سیمای مرکز استان مازندران در ارتباط با پخش زنده مسابقات باشگاه نساجی کم لطفی می‌کند.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، کمال علیپور در آیین معارفه مالک باشگاه نساجی اظهار داشت: صدا و سیمای مازندران در رابطه با پخش زنده مسابقات باشگاه نساجی کم لطفی می‌کند.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا با بیان اینکه تیم نساجی در استان مازندران هواداران پرشوری دارد، بیان داشت: مسئولان صدا و سیمای مازندران باید رایگان مسابقات تیم را پخش کنند.

وی اذعان داشت: اگر همه مسئولان استانی و شهرستانی برای صعود باشگاه نساجی به لیگ برتری پای کار آمدند مسئولان صدا و سیما نیز از این همت برخوردار باشند.

علیپور با بیان اینکه باشگاه نساجی،تیم بازیکن‌ساز است، خاطرنشان کرد: این تیم با سابقه طولانی در حال حاضر بازیکنان خوبی را به لیگ برتر معرفی کرده است.

وی در ادامه یاد آور شد: باید در ورزش صبر داشت تا به نتیجه‌های مورد نظر رسید اگر زمانی باشگاه با مشکلاتی مواجه شد نباید باشگاه را به حال خود رها کرد بلکه باید با صبر به آن نتیجه دلخواه رسید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود سرمایه‌گذار قوی که مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت و همچنین هواداران پرشور می‌توانیم به صعود لیگ برتر خوشبین باشیم.

در ادامه حسینی دیگر نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با باشگاه نساجی افزود: فوتبال شهر قائمشهر در مقطعی با مشکلاتی مواجه شد اما امروز با همت مسئولان استانی و شهرستانی این دغدغه‌ها به پایان رسید.

وی در پایان گفت: ورزش با کمک پیشکسوت و هوادار خوب می‌تواند مسیر تداوم خود را طی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :