آخرین عناوین

چهارشنبه 21 شهريور 1397-22:24 کد خبر:63005

سقوط از آبشار در بابل یک قربانی گرفت

سقوط از هفت آبشار تیرکن در بابل امروز چهارشنبه به زندگی یک مرد بابلسری پایان داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، این حادثه که یک جوان 21 ساله را به کام مرگ کشاند، بدلیل عدم آشنایی به منطقه رخ داد.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: عصر امروز طی گزارشی به مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی بر غرق شدن یک نفر در جاده گنج افروز بخش بابلکنار ماموران به محل اعزام شدند.

مهدی غلام نیاء روشن افزود: در این حادثه مرد 21 ساله که اهل شهرستان بابلسر بود به دلیل عدم شناخت منطقه و افتادن از آبشار به پایین جان باخت.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از اقدامات پزشکی و CPR تلاش های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت ولی با این وجود این فرد به بیمارستان 17شهریور مرزیکلا منتقل شد که تلاش های کادر درمانی بیمارستان مثمر ثمر نبود.

هفت آبشار در حومه روستای تیرکن و در مراتع کالبوکشت و بخش بابلکنار شهرستان بابل قرار دارد و به دلیل آن که در بین گردشگران کمتر شناخته شده، از طبیعتی بکر برخوردار است.

آبشارهای این منطقه شامل هفت آبشار است که به آبشارهای تیرکن شهرت دارند که آبشار اصلی ارتقاعی حدود ۹ متر دارد و حوضچه کوچکی ایجاد کرده که گردشگران مشتاق شنا و آب بازی در آن تنی به آب می زنند.

بدلیل عدم آشنایی با این منطقه متاسفانه در طی سال جاری تاکنون 2 نفر در این آبشار جان باختند و جان باختن اولین نفر در سالجاری در این منطقه بدلیل سقوط از آبشار و اصابت سر با سنگ های درون آب بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :