آخرین عناوین

دوشنبه 26 شهريور 1397-17:6 کد خبر:63091

معاون فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

سارقان احشام در میاندرود شناسایی و دستگیر شدند/ اعتراف متهمان به 12 فقره سرقت احشام

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه باند سارقان احشام در میاندرود شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند، گفت: این افراد تاکنون به 12 فقره سرقت احشام اعتراف کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان میاندورود ، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد:در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، این متهمان حرفه ای که با تشکیل باندی 6 نفره اقدام به سرقت احشام در سطح این شهرستان می کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی،همچنین اظهار داشت:متهمان در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی از از محل اختفای آنان 80 راس گوسفند سرقتی کشف شد.

سید محمودمیرفیضی در ادامه از معرفی سارقان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از ابزارهای ایمنی نظیر دزدگیر و حفاظ مناسب از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

وی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه اذعان داشت:تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت ، افزايش قابليت پاسخگويي پلیس و استقرار نظم ، امنيت و آرامش در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از هم استانی های عزیز خواست که برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت های پلیس اعلام دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :