آخرین عناوین

يکشنبه 1 مهر 1397-16:41 کد خبر:63167

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد:

وجود بیش از 8 هزار پرونده قابل امحاء در دادگستری بابل

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بیش از 8 هزار پرونده قابل امحاء در دادگستری شهرستان بابل وجود دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد علی تقوی‌فرد اظهار داشت:در ارتباط با سامان‌دهی و چگونگی امحای پرونده‌های بایگانی راکد در شهرستان‌ها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی معاونت برنامه‌ریزی و رؤسای دادگستری‌ها درمورد پرونده‌های غیرضروری صورت گرفته است.

وی افزود: در دادگستری شهرستان‌ها با کمبود فضای اداری مواجه هستیم و بر این اساس درصدد هستیم با یک مدیریت مناسب و خوب و با تشکیل کار گروهی که از قبل تشکیل شده و آموزش لازم درباره تعیین وضعیت پرونده‌های بایگانی راکد دیده‌اند، بررسی‌های لازم صورت و درمورد امحای پرونده‌ها طبق مقررات اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد:به طور آزمایشی در شهرستان بابل این امر تحقق یافته و توانستیم در چند ماه اخیر با آموزش تعدادی از نیروها پرونده‌های قدیمی را سامان‌دهی و نسبت به امحای آن اقدام کنیم.

این مقام قضایی تصریح کرد:در شهرستان بابل بیش از 8 هزار پرونده با تلاش و همکاری نیروها تفکیک و آماده امحا است و در تلاش هستیم با کمک دیگر معاونت‌ها همچون حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاونت فناوری و انفورماتیک، مالی و پشتیبانی و برنامه‌ریزی نسبت به تعیین و تفکیک دیگر پرونده‌ها در سایر شهرستان‌ها اقدامات موثری صورت گیرد.

تقوی‌فرد گفت: امیدواریم با این روش بتوانیم حجم زیادی از فضای اداری را که توسط بایگانی راکد اشغال شده را آزاد و به محیط اداری اضافه کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :