آخرین عناوین

سه شنبه 3 مهر 1397-10:39 کد خبر:63205

هردم از این باغ بری می رسد:

سخنان غیر دیپلماتیک نماینده دیپلمات بابل با رئیس اداره ورزش!!

نماینده دیپلمات بابل :بگذار من با آقای حسین زادگان تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام / اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری! حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، مکالمه منتسب به یکی از نمایندگان مردم بابل با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که به تازگی فایل صوتی آن در شبکه های مجازی منتشر شده است را می‌توان تاسف بار دانست.

براساس این گزارش ، در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان می‌گوید:

«این دعوت‌نامه‌های بی ربط چیه که برای من می فرستی؟ ... شما هنوز بعد از این همه سال کار اداری، یاد نگرفتی، کی بزرگتره کی کوچکتر؟...حالا جنابعالی به آقای نیازآذری دلبسته هستی بگذار من با آقای حسین زادگان (مدیرکل ورزش و جوانان استان) تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام،شما به لحاظ حروف الفبا، به لحاظ وابستگی و حمایت از دولت و به لحاظ نماینده اول بودن، اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری...حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد اسم نیازآذری را می‌نویسی، بعد اسم بنده را می‌نویسی؟ بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟ اون دعوتنامه تنیس روی میز را بگیر و مطالعه کن و بعد برای من بفرست دعوتنامه را.»

البته ما به عنوان یک رسانه  به نمایندگی از افکار عمومی ، حق اظهار نظر در این خصوص را برای خود محفوظ می دانیم اما در این فرصت ، به جز اظهار تاسف ، قضاوت را به مردم می سپاریم و بازتاب این سخنان نسنجیده را در فرصت دیگری منتشر خواهیم کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :