آخرین عناوین

شنبه 7 مهر 1397-13:52 کد خبر:63256

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران خبر داد:

بانک‌های مازندران 151 واحد تولیدی را تصاحب کردند/ اسامی‌ بانک‌ها

بر اساس اطلاعات منتشر شده بانک‌های استان مازندران که از سوی رئیس خانه صنعت و معدن مازندران در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، 151 واحد تولیدی استان توسط بانک‌ها تصاحب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، یکی از مشکلاتی که در حال حاضر سر راه تولید در استان وجود دارد، تصاحب واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها است.

بر اساس آمارهای دریافتی در حال حاضر 9 بانک در استان مازندران تملک 151 واحد تولیدی را دریافت کردند و این واحدها در حال حاضر تعطیل شده است.

در آماری که رئیس خانه صنعت، معدن مازندران در اختیار خبرنگاران قرار داده است، بانک ملی 28 واحد تولیدی را تصاحب کرده است.

سهم بانک تجارت از تصاحب واحدهای تولیدی عدد هشت، بانک توسعه تعاون 14 و بانک ملی 34 واحد تولیدی در استان را صاحب شدند.

بانک صنعت معدن که متولی حمایت از واحدهای تولیدی در استان است، 9 واحد صنعتی، بانک رفاه 4 واحد و بانک کشاورزی استان مازندران 28 واحده را تصاحب کرده است.

در اطلاعات منتشر شده از سوی خانه صنعت و معدن بانک سپه در این حوزه اقدامی انجام نداده اما اطلاعاتی در همین جدول وجود دارد که شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران مدعی شده است که بانک سپه هم 11 واحد تولیدی در استان را تصاحب کرده است.

سهم بانک صادرات استان مازندران از تصاحب واحدهای تولیدی عدد 26 است.

این اطلاعاتی است که متولی بانکی در اختیار مدیران خانه صنعت و معدن قرار داده است.

در همین جدول اطلاعاتی که شرکت شهرک‌های صنعتی منتشر کرده نشان می‌دهد 42 شرکت توسط بانک ملی، بانک تجارت 13 واحد، بانک ملی 32 واحد تولیدی، بانک صنعت و معدن 14 واحد تولیدی، بانک کشاورزی 22 ،بانک سپه 11 و بانک صادرات در استان مازندران 24 واحد تولیدی را تصاحب کردند.

در مجموع بر اساس اطلاعات بانک 151 واحد تولیدی توسط بانک‌ها تصاحب شدند اما آمار و اطلاعات شهرک صنعتی از تصاحب 169 واحد تولیدی توسط بانک‌ها خبر می‌دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :