آخرین عناوین

سه شنبه 10 مهر 1397-11:21 کد خبر:63299

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خبر داد:

7 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران،حسن اسحاقی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تمامی ارکان دولت مبارزه اصولی و کارآمد با قاچاق کالا برای حمایت بیشتر از کالای داخلی است اظهار داشت: هدف اصلی حمایت از تولید داخل، خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با فساد است که این سه اصل را در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی مازندران را استان سطح عرضه کالای قاچاق دانست و افزود:به دلیل حجم زیاد ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان شاهد عرضه کالاهای مختلف قاچاق و غیرمجاز در مازندران هستیم.

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه البسه و پوشاک بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی ساماندهی و برخورد با نشان‌های تجاری و برندهای غیرمجاز در استان داشته‌ایم تاکید کرد:اجرای طرح ملی شناسنامه دار کردن انبارها و شرکت‌های پخش را در دستور کار قرار داده‌ایم و توانسته‌ایم جزو استان‌های برتر و پیشرو در مرحله ثبت مشخصات صاحبان انبار باشیم.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران به دیگر فعالیت‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت اکیپ‌های گشت ویژه مشترک و تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه، امحا و انهدام هفت میلیارد و 607 میلیون و 818 هزار ریال کالای قاچاق و غیرمجاز در سه مرحله صورت گرفت.

اسحاقی خاطرنشان کرد:از مهم‌ترین فعالیت‌های موفقیت‌آمیز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، کشف و انهدام باند توزیع داروی قاچاق در بابل به ارزش پنج میلیارد تومان، کشف و ضبط یک دستگاه خودروی خارجی و موتور چهار چرخ و سه چرخ به ارزش دو میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :