آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مهر 1397-12:35 کد خبر:63324

مسئولان ورزش استان، بی خیال یا بی مسئولیت ؟

مسئولان مازنی تقدیری نکردند ؛ ناراحتم!

نوشاد عالمیان گفت:پس از بازگشت از بازی های آسیایی از سوی مسئولان استانی مازندران هیچ تقدیری صورت نگرفت و واقعاً این وضعیت ما را ناراحت می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز انجام شد و بهترین ها تا پایان سپتامبر ۲۰۱۸ معرفی شدند که نیما و نوشاد عالمیان در مکان های اول و دوم ایران و در میان ۱۰۰ نفر اول جهان جای دارند،نیما که به لیگ فرانسه رفته در مکان ۶۵ است و نوشاد پس از برنز جاکارتا به رده ۷۳ رسید.

در نگاه اول آنچه به اذهان متبادر می شود اینکه مگر ما در استان ، چند نفر مثل نوشاد داریم؟ شاید این تعداد افتخارآفرین در رشته های مختلف را بتوان با تکریم خود به چند برابر تکثیر کنیم و خدای ناکرده بی خیالی یا بی مسئولیتی مدیران ورزش استان سبب نشود همین تعداد قهرمان ما ، دلسرد شده و لب به گلایه بگشایند.

در این مجال قصد نداریم تا وارد مصادیقی شویم که این روزها گلوی ورزش مازندران را می فشرد و منتقدان از آن به سیاست زدگی دستگاه ورزش استان یاد می کنند و با اغماض فقط مردد می شویم میان « بی خیالی » یا « بی مسئولیتی » مسئولان ورزش مازندران!

نوشاد حرف های تازه ای زده است که گزیده ای از آن را می خوانید:

- مدتی به استراحت پرداختم اما دوباره تمریناتم را شروع کردم و برای مسابقات آتی خودم را آماده می‌کنم، شدیداً به دنبال حضور در لیگ‌های اروپایی هستم و به احتمال زیاد نیم‌فصل کار انتقالم صورت می‌گیرد.

- با ۲-۳ باشگاه در حال مذاکره هستیم،در حال حاضر این صحبت‌ها ادامه دارد و به احتمال زیاد همه چیز نهایی خواهد شد تا بتوانم من هم همانند نیما در اروپا بازی کنم و لژیونر شوم.

- با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد سخت شده است و تیم‌ها شاید نتوانند آنطور که باید هزینه کنند، یکی دو تیم مانند پتروشیمی و دانشگاه آزاد هستند که می‌توانند نسبت به سایر تیم‌ها با شرایط بهتری ادامه دهند.

- نیما شرایط خوبی دارد و در یکی از باشگاه‌های خوب فرانسه حضور پیدا کرده است، هفته گذشته نیز توانستند قهرمان فصل گذشته فرانسه را شکست دهند و با توجه به رنکینگی که دارد نفر اول تیمش است.

- پس از بازگشت از بازی های آسیایی از سوی مسئولان استانی مازندران هیچ تقدیری صورت نگرفت و تنها یک استقبال معمولی بود، واقعاً این وضعیت نمی‌گویم ما را از ورزش دلسرد می‌کند بلکه ناراحت می‌کند، امیدوارم توجه بیشتری به ورزش و مدال‌آوران کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :