آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مهر 1397-12:50 کد خبر:63325

رییس هیات وزنه برداری مازندران خبر داد:

اولین مسئولیت سلیمی پس از خداحافظی با دنیای قهرمانی

بهداد سلیمی پس از خداحافظی با دنیای قهرمانی در وزنه برداری استان مازندران صاحب یک سمت جدید شد و پست گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،بهداد سلیمی پس از خداحافظی با دنیای قهرمانی در وزنه برداری استان مازندران پست گرفت.

براساس این گزارش، بهداد سلیمی که در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، صاحب یک سمت جدید شد و به عضویت هیات رییسه هیات وزنه برداری استان مازندران درآمد.

عباس رحیمی رییس هیات وزنه برداری مازندران  در این مورد گفت: بهداد سلیمی مانند بزرگانی چون حسین توکلی شناسنامه وزنه برداری مازندران است،البته این سمت برای سلیمی کوچک است اما وجودش می تواند به جوان ها و نوجوان ها کمک کند و برای همه انگیزه باشد.

وی گفت:البته ما نمی خواهیم بهداد هر روز بیاید اما در جلسات و دیگر مراسم ها از وجودش استفاده می کنیم و با او هم فکری خواهیم کرد،بهداد هم همیشه پای کار است و زمانی که با او صحبت کردم، استقبال کرد.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که تصمیم ندارید از وجود بهداد برای پرورش نسل جدید وزنه برداری مازندران استفاده کنید، تصریح کرد: بهداد هر طور که بخواهد در استان مازندران کار کند ما حامی او خواهیم بود.

خانه وزنه برداری ما دارد کاملا آماده می شود و اگر بتوانیم از وجود او و حسین توکلی برای آموزش نوجوانان و جوانان حتی به صورت مقطعی استفاده کنیم، خیلی خوب است،اگر هم خودشان بخواهند باشگاه یا مجموعه ای برای آموزش وزنه برداران داشته باشند، ما کمک خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :