آخرین عناوین

شنبه 14 مهر 1397-17:2 کد خبر:63405

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

ریزش کوه در محور هراز /بی‌اطلاعی معاون راه‌ها از وضعیت راه‌های روستایی مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ریزش کوه در محور هراز خبر داد اما معاون نگهداری راه روستایی اطلاعاتی درباره راه روستایی در اختیار نداشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،محسن هاشمی با اعلام اینکه چندین مورد ریزش سنگ در محور هراز اتفاق افتاده است، گفت: در یک مورد ریزش کوه باعث خسارت به خودرو 206 شده است.

وی با اعلام اینکه عوامل راهداری پس از ریزش کوه نسبت به پاک‌سازی مسیر اقدام کردند، گفت:احتمال ریزش سنگ به دلیل بارش‌ها در مسیر هراز، راه‌های فرعی شهرستان‌های تنکابن و چالوس وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال انسداد راه‌های استان وجود دارد، افزود: به دلیل کنترل و پاک‌سازی به موقع و به دلیل اینکه بارش باران فروکش کرده ضرورتی بر انسداد محورهای استان وجود ندارد.

وی در ارتباط با خسارت سیل به محورهای اصلی استان، گفت: پل فرعی در مسیر رامسر به شیرود به شدت آسیب دیده است.

هاشمی از انسداد محور گلنده رود به رویان تا پاک‌سازی کامل خبر داده است.

حسن جهانیان معاون راه روستایی مدیریت حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران با اعلام اینکه خسارت زیادی به راه‌های روستایی استان وارد شده است،افزود: در حال حاضر همکاران ما در حال پاک‌سازی و بررسی اولیه میزان خسارت‌ها هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر محورهای روستایی در منطقه چهاردانگه ساری در تعدادی از مسیرها مسدود است، گفت:محور صنام سیعد آباد و بند بن در چهاردانگه مسدود است که همکاران ما در حال بازگشائی مسیر هستند.

براساس این گزارش، معاون حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان اطلاعات کافی درباره وضعیت راه‌های روستایی سایر نقاط استان نداشت و جریان اطلاع‌رسانی از وضعیت امدادرسانی جاده‌ای را به روز بعد و به یکی از معاونان خود در غرب استان واگذار کرد که مدیر مستقر در غرب استان هم به دلیل عدم آشنایی با مناطق روستایی تحت پوشش نتوانست اطلاعات کاملی در اختیار خبرنگار ما قرار دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :