آخرین عناوین

دوشنبه 16 مهر 1397-16:57 کد خبر:63443

رييس كانون سردفتران مازندران خبر داد:

باید نسبت به عملکرد کانون پاسخگو باشیم

رييس كانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران گفت:در قبال نحوه ارائه خدمات و شیوه اداره امور کانون نسبت به عملکرد خویش باید پاسخگو باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر،موسوي گرمستاني اظهار داشت: کانون استان مازندران، کانون برنامه محور و تلفیقی از دانش و جوانی و تجربه است.

وی افزود: کانون مازندران، کانونی است که به تعامل با کانون ها و جوامع و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معتقد و امیدوار به همکاری و همراهی کلیه همکاران است.

موسوی گرمستانی با اشاره به اینکه جهت افزایش راهبردها و احقاق مطالبات کانون ها با ایجاد همدلی و هم آوای؛ می توان زیرساخت و بستر سازی های مناسب را برای ایجاد همبستگی افزونتر در بین کانون ها فراهم ساخت، افزود: باید یک استراتژی از پیش تعیین شده در بین کانون ها فراهم ساخت تا در یک پروسه زمانی کوتاه مدت به اهداف عالیه در سطح کشور جهت اخذ جایگاه ممتازه استان (ملی) دست یابیم.

وی با بیان اینکه کانون سردفتران و دفتریاران باید در حمایت از حقوق و جایگاه دفاتر اسناد رسمی خوب عمل کنند؛ افزود: تمامی کانون سردفتران و دفتریاران در سراسر استان مازندران باید در چهار چوب قانون و طبق ضوابط اعمال کنند تا طی مراسمی از کانون های که هیچگونه خطای در چهارچوب قانون مرتکب نشدند وهمچنین از قدیمی ترین دستگاه های این مجموع جهت تشویق تجلیل شوند.

موسوی گرمستانی مفاد آیین‌نامه کانون ها را بیانگر دیدگاه دقیق هیات مدیره کانون در جهت رعایت و حفظ منافع و مصالح و حقوق جامعه بزرگ سردفتری عنوان کرد.

وی در ادامه همچنین ضرورت رعایت اصل مهم شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی هیات‌مدیره کانون، به‌منظور آگاهی سردفتران و دفتریاران در جامعه بزرگ سردفتری را امری ضروی خواند و اظهار داشت: باید اطلاع رسانی به موقع و شفاف صورت پذیرد و با تمام توان علمی‌ـ‌ تجربی و مدیریتی خویش، از حقوق صنفی سردفتران و دفتریاران دفاع کرد و در قبال نحوه ارائه خدمات و شیوة ادارة امور کانون نسبت به عملکرد خویش پاسخگو باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :