آخرین عناوین

سه شنبه 17 مهر 1397-14:16 کد خبر:63457

شهردار قائمشهر اعلام کرد:

هیچ نیرویی بدون اجازه شورا جابجا نشده است

شهردار قائمشهر در خصوص جابجایی نیروهای شهرداری خطاب به اعضای شورا گفت: هیچ نیرویی بدون اجازه شورا جابجا نشده‌است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، شهردار قائمشهر در خصوص جابجایی نیروهای شهرداری خطاب به اعضای شورا گفت: هیچ نیرویی بدون اجازه شورا جابجا نشده‌است.

بهمن معین‌پور در جلسه شوای شهر قائم‌شهر، با تأکید بر شناسایی بحران و تصمیم گیری، اظهار داشت:این دو مقوله با هم تفاوت دارند به همین منظور در شهرداری ستاد بحران تشکیل دادیم.

شهردار قائم‌شهر گفت: بخشی از زیرساختهای شهری حاصل مدیریتهایی است که سالها وجود داشته، لذا هدایت آبهای سطحی باید بازنگری جدی شود.

وی ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر و راهداری به جهت امدادرسانی در بارش های شدید اخیر، عنوان کرد: ضمن اینکه در شب حادثه آبگرفتگی، پلیس راه برای هدایت خودروها پای‌کار نبود، توقع داشتیم ادارات خدمات رسان ازجمله گاز و آب‌فاضلاب هم پای‌کار می‌آمدند.

شهردار قائم‌شهر، با بیان اینکه بحمداله با بارش ۹۷ میلیمتر باران در روزهای گذشته تلفات و آسیب نداشتیم، گفت: قائم‌شهر پهنه ورزی شمالی جنوبی و شرقی غربی دارد و به همین سبب در معرض بارشهای بادآور و یا بادهای بارش‌آور قرار گرفته است.

وی به پرونده پروژه شهید مهدوی اشاره کرد و افزود: این زیرگذر دولتی بوده و شهرداری بر آن نظارت دارد، لذا مشکلات آن به وزارت راه اعلام شد و بزودی مسائل این زیرگذر مرتفع خواهدشد.

وی در پایان به حوزه فرهنگی شهر اشاره کرد و خواستار عزم جدی و توجه به موارد فرهنگی شهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :