آخرین عناوین

جمعه 27 مهر 1397-11:40 کد خبر:63606

سرنوشت جاده‌های پرحادثه:

رنج جاده‌های فرعی با خدمات بزرگراهی

معضل بزرگ جاده‌های مازندران مسیرهای فرعی است، مسیرهایی که در میان مردم این استان به جاده‌های مرگ شهرت دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، معضل بزرگ جاده‌های مازندران مسیرهای فرعی است مسیرهایی که در میان مردم این استان به جاده‌های مرگ شهرت دارند از شاخص‌ترین این مسیرها می‌توان به جاده قائم‌شهر ـ جویبار، قائم‌شهر ـ کیاکلا، جویبار ـ سیمرغ، ساری ـ کیاسر، کیاکلا ـ بهنمیر اشاره کرد.

جاده قائم‌شهر ـ جویبار با آنکه یکی از راه‌های ارتباطی مهم به دریا است متاسفانه بزرگراه ندارد و جز جاده‌های فرعی استان محسوب می‌شود.

این جاده با وجود تردد بالای خودروها و روستاهایی که در این مسیر قرار دارند و همچنین وجود شهرک صنعتی رستمکلا مشکلات زیادی را برای مردم این مناطق ایجاد کرده است.

عدم روشنایی، عدم تعریض جاده، عدم نصب تابلو علائم و جداکننده راه در بعضی نقاط از جمله مشکلات این جاده باریک و ناهموار است.

رانندگانی که به ناچار شب‌ها از این جاده عبور می‌کنند، مشکلاتی نظیر عدم روشنایی را از عوامل خطرآفرین این مسیر می‌دانند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار در این‌باره اظهار کرد: تعریض و ساخت و توسعه،نصب تابلو علائم،خط کشی و جداکننده‌ها به عهده راه و شهرسازی است و ما فقط نگهدار هستیم.

نورالدین قاسم‌زاده افزود:گفت: همکاری نکردن ادارات، کمبود اعتبارات و نوسانات بالای مصالح راهسازی موجب شده عملیات جاده‌ای به‌صورت تدریجی انجام گیرد.

وی درباره روشنایی جاده جویبار گفت: کار شروع شده و بودجه فقط برای نقاط مه‌گیر و پرحادثه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویبار افزود: در نقاطی که تعریض نشده و جداکننده راه ندارند نمی‌توانیم روشنایی اجرا کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :