آخرین عناوین

جمعه 27 مهر 1397-19:1 کد خبر:63607

ورزشکار چالوسی از مسابقات استانی بازماند:

دود اختلاف مسئولان ورزشی چالوس در چشم جودوکاران مازندرانی

قهرمان 3 سال گذشته جودو مازندران، با اختلاف پيش آمده بين هیأت جودو، جامعه ورزش و اداره ورزش و جوانان چالوس از مسابقات استانی بازماند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ورزش قهرمانی جودو در این شهرستان که دارای افتخارات بزرگ ملی و بین‌المللی است؛ به عنوان ورزش نخست این شهرستان شناخته می‌شود و در سالیان اخیر جودوکاران بسیاری را به جامعه ورزشی این رشته در کشور معرفی کرده است.

جودوکاران چالوسی که بیشتر آنها به تنهایی کلکسیونی از افتخارات این رشته را در کارنامه ورزشی خود دارند، پس از مدت‌های طولانی تمرینات جدی و سخت، خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سطح استان آماده کردند؛ ولی در کمال ناباوری از حضور در این مسابقات بازماندند.

طبق گفته یکی دو نفر از اعضای تیم جودوی چالوس، علت جاماندن این مدافع عنوان قهرمانی، اختلافاتی است که بین هیأت جودو، جامعه ورزش و اداره ورزش و جوانان این شهرستان به وجود آمده است و سبب شده تا چالوس در این دوره از رقابت‌ها حضور نداشته باشد.

جودوکاران چالوسی که انگیزه بسیار بالایی برای تکرار قهرمانی داشتند و با اعتماد به‌نفس بالایی از قهرمان شدن در این مسابقات سخن می‌گفتند با اطلاع یافتن از مشکلات پیش آمده که دود آن به چشم ورزشکاران با انگیزه و آینده دار می‌رود و نیز موجب عدم حضور آنها در مسابقات خواهد شد، مراتب اعتراض و دغدغه خود را با خبرگزاری فارس در میان گذاشتند تا شاید مسئولان بالادستی صدای آنها را شنیده و بتوانند دستی به سر و روی هیأت جودوی چالوس کشیده و نسبت به ترمیم بدنه آن اهتمام جدی به خرج دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :