آخرین عناوین

جمعه 27 مهر 1397-19:1 کد خبر:63608

انتقاد امام جمعه بابل:

برخی مسئولان به‌جای حل مشکلات مردم دنبال حواشی هستند

امام جمعه بابل با انتقاد از اظهارات نماینده این شهرستان گفت: برخی مسئولان به‌ جای حل مشکلات بیکاری و اشتغال، دنبال حواشی هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با وجود شرارت‌های رسانه‌های غربی در هفته‌های گذشته از جمله حضور زائران عراقی در ایران و ایجاد دشمنی بین دو ملت ایران و عراق، کاروان‌های اربعین یکی پس از دیگری برای خلق حماسه‌ای دیگر روانه خاک عراق می‌شوند.

وی افزود: فضای ورزشی در شهرستان به ویژه برای خواهران کم بوده لذا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه امروزه بجای اینکه به متن جامعه بپردازیم به دنبال حاشیه می‌رویم که این امری بی‌ارزش است، تصریح کرد: بعضی از رسانه‌ها و مسئولان ما به این حواشی می‌پردازند که غیر قابل قبول و غیر قابل جبران است، مثل نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به جای اینکه دنبال رفع مشکلات مردم باشد می‌گوید از مسائل بزرگ این شهر فقدان کنسرت است، بله، این شهرستان هیچ مشکلی ندارد و اگر این کار انجام شود این شهرستان دیگر گل و بلبل می‌شود؟!

این مسئول گفت: این روزها ورود زنان به میادین ورزشگاه‌ها از جمله فوتبال را شاهد بودیم ،انگار یک مشکل در جامعه داشتیم که زن‌ها بیایند ورزشگاه کف بزنند و هورا بکشند، آیا مشکل جامعه ما این است که زنان کشور ما بیایند در ورزشگاه کف و سوت و هورا بکشند؟

وی افزود: به حق باید گفت که این امری است تاسف بار که به جای اینکه به بیکاری، اشتغال و ازدواج این دخترها و پسرها بپردازیم دنبال حواشی هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :