آخرین عناوین

يکشنبه 29 مهر 1397-12:6 کد خبر:63637

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

امور جاری استانداری مازندران به حسین زادگان محول شد/ خداحافظی ناتمام اسلامی از مازندران

تمشیت امور جاری استانداری مازندران در حکمی از سوی استاندار به احمد حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری محول شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، در پی معرفی محمد اسلامی استاندار مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهر سازی، اسلامی با صدور حکمی تمشیت امور جاری استانداری مازندران را به احمد حسین زادگان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران محول کرد.

در این حکم آمده است، با توجه به صدور حکم سرپرستی وزارت راه و شهرسازی از سوی رئیس محترم جمهور برای اینجانب و نظر به تداوم کارهای اداری و عدم وقفه امور، به موجب این حکم و در غیاب اینجانب تمشیت امور جاری استان به جنابعالی محول می شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن هماهنگی مستمر ،در پیشبرد امور محوله موفق باشید.

براساس این گزارش،درحالی که مرسوم است حکم سرپرستی استانداری توسط وزیرکشور صادر شود اما اسلامی استاندار نیمه سابق مازندران و سرپرست معرفی شده وزارت راه و شهرسازی با انتشار حکمی عجیب و غریب برای معاون سیاسی خود فقط از واژه تمشیت بمعنایی محول شدن امور اجرایی و سر و سامان دادن امورات استان استفاده کرد و این خود نشان از خداحافظی ناتمام اسلامی از مازندران دارد.

 وی با این حکم راه بازگشت مجدد خود به کرسی استانداری مازندران را باز نگاه داشت تا در صورت عدم معرفی و عدم تایید صلاحیت وی برای وزارت متبوعه راه و شهرسازی دوباره بر کرسی استانداری مازندران جلوس نماید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :