آخرین عناوین

دوشنبه 30 مهر 1397-8:37 کد خبر:63651

با حضور فرماندار ساری انجام شد:

معارفه مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری

با حضور فرماندار ساری،دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین ،مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،با حضور فرماندار ساری،دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین ،مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد.

براساس این گزارش، فرماندار ساری در مراسم تودیع و معارفه مسئول خانه کارگر شهرستان ساری که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین در خانه کارگر شهرستان ساری برگزار گردید با بیان اینکه مشکلات کارگران بسیار زیاد است،گفت: زندگی کردن در این شرایط سخت اقتصادی با حداقل حقوق بسیار سخت و ارزشمند است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد نه فقط در کلام،بلکه در عمل هم حمایت از کارگران و بازنشستگان را اثبات کنیم.

عباسعلی رضایی با بیان اینکه کارگران قشر نجیب و مظلومی هستند،اظهار کرد: کارگران به دنبال حق خود بوده و هیچگاه زیاده خواه نبوده اند.

فرماندار ساری در خصوص فشارهای اقتصادی حاکم بر قشر کارگر و بازنشسته گفت: دولت در تلاش است با ارائه بسته های حمایتی فشارها را تا حدی از روی کارگران بردارند.

در ادامه نصراله دریابیگی با بیان اینکه خانه کارگر شهرستان ساری در سال 82 با حضور علیرضا محجوب،دبیر کل خانه کارگر ایران افتتاح گردید،گفت:امروز به لطف خدا و تلاش همکاران خانه کارگر ساری 25 هزار عضو دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران در بحث معیشت و درمان دچار مشکلات عدیده ای هستند،اظهار کرد:90 درصد کارگران و70 درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند.

دریابیگی ادامه داد: تشکیلات خانه کارگر کشور در تلاش است با ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی باری از دوش کارگران و بازنشستگان بردارند.

در پایان از زحمات و خدمات حسن شکری،مسئول پیشین خانه کارگر شهرستان ساری تجلیل و مهدی نادعلی به عنوان مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری منصوب گردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ع.ا.ق
    دوشنبه 30 مهر 1397-21:4


    با سلام .ضمن تبریک به انتصاب جدید در خانه کارگر ساری و تشکر از زحمات مسول قبلی ..درد مشکلات کارگران زحمت کش را همه می دانند ولی هیچ اقدام اساسی دراین خصوص انجام نمیگرد .و به جای حل مشکلات با وجود افرادی همچون دریابیگی دبیر خانه کارگر مازندران دستخوش سیاسی کاری شده و در مقاطع انتخابات های مجلس و شورا این سیاسی کاریها به مهندسی دبیر خانه کارگر استان به اوج می رسد .انشاءاله در آینده نزدیک شاهد تغییر دبیر اجرایی استان هستیم .