آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آبان 1397-12:52 کد خبر:63693

حضور شهرداري ساري در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی كشور:

فرصتي براي معرفی ظرفیت‌های اقتصادي ساري

دبیرخانه سرمایه گذاری شهرداری ساری با هدف شناسایی و ایجاد ارتباطات گسترده با شرکت‌های تامین سرمایه، هلدینگ‌های کشوری و بین‌المللی، در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس شرکت کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،دبیرخانه سرمایه گذاری شهرداری ساری با هدف شناسایی و ایجاد ارتباطات گسترده با شرکت‌های تامین سرمایه، هلدینگ‌های کشوری و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی بنا به دعوت سازمان خدمات سرمایه‌گذاری مازندران در این نمایشگاه شرکت كرده است.

به همین منظور غرفه‌ای 70 متری با لایت باکس‌های متعدد که نمایش‌دهنده فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ساری و دیگر دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی، شرکت برق منطقه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای سازمان صنعت و معدن و اداره کل شیلات استان تهیه شده است که با حضور نمایندگان این دستگاه‌ها در حال معرفی توانمندی‌ها وظرفیت‌های بالقوه شهرداری ساری و دیگر ارگان‌ها است.

حضور شرکت‌های بیمه و بانک‌ها و شرکتهای تامین سرمایه، معادن و بسیاری دیگر نهادهای مرتبط با امر سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه يك امكان مناسب براي بسترسازي جهت اجراي بهتر پروژه‌ها در شهرهاي بزرگي همچون ساري است.

10958

10957

10956

10955

10954

10953

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :